God morgon :)

hehe när jag vaknade så trodde jag att jag hade fått sova skit länge ända till tio ..
men efter jag tagit å kokat mitt morgon kaffe å gjort mina 2 mackor så startade jag datan å skulle hit till bloggen så hade ju katja skrivit att man ska snurra klockan bakot en timme .. å de hade jag ju såå klart inte gjort så då kollade jag sen på klockan å då var den först 9 ;o
inte så konstigt att de var så mörkt när jag vaknade då ;p .. för då var ju klockan inte nio utan 8 halv nio ? kankse
nåå jaaa nu väntar jag på att Saara maria ska vakna .. hon festade ju så klart í går så jag lär väl få sitta å vänta här i några timmar .. funderar på om jag ska gå ut till ROLF å tömma den på  tom flaskor .. å ni som inte hängt med i min blogg ¨å undrar vem Rolf är så är de en bil .. har regg som RLF = ROLF ... å sen ska jag åka i väg å panta .. tänkte skriva tanka men tankade ju i går en halv tank hehe ..
å de lär väl räcka i evigheter för mej som knappt kör någonting någe mer ..
jaa vad mer ..
vi kanske tar en morgon promenad oxå för chansar att saara marra kommer ringa först vid 1?
å de är 4 hela timmar dit ;o
shiit
får ju vänta i evighete men skit samma !
ne nu ska jag gå å myyysa med lillen å Mattias i sängen en sväng å om jag är allt för pigg får jag väl ta min morgon promenad .. känner redan nu att jag är pigg ;o

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahah , vad bra ;P hehe ..

2009-10-25 @ 09:51:36
Postat av: Frida

Kul med en bil som heter rolf :D

2009-10-25 @ 09:56:28
Postat av: SaaraMaria

haha....va ju vaken redan vid 11 tiden ;D Rättså bra av mig alltså...men dock kände mig lite full när ja vaknade men ähh ;)

2009-10-25 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0