god morgon ..

vaknade med att solen lös rakt in i sovrummet ..
då blev jag på bra humör men sen när jag kolla ut genom fönstret så äre ändå lika mkt snöö =/ idon't like
nå väl undra om man kan gå med barnvagn ute? känns så där tveksamt ..
å jag vill ju helst inte sitta inne heela dagen eftersom de är så fint väder just nu!
jag har då inte hunni göra nå vettigt alls nu på morgonen har bara tagit de lilla lugna å funderat på hur jag ska ha rååååd att hämta katja å jag kan  ju inte få TAG I HENNE !
för just nu har jag se så där 40 kr i börsen troor jag om de ens är de ;o
å mattias har jag ingen aning om faktiskt för han är så hemlighetsfull utav sej ..
haha kollade ut på morgonen när han skulle fara bilen rullade då inte frammåt den stod kvar på ett å samma ställe haha men sen kom de någon man med en svart hatt å hjälpte honom å knuffade på där bak ifrån å då kom han frammåt men nog gick de tröögt.. han har bara sommardäck på så ni kan ju ta en funddare om hur halt de då kan vara ..
skulle själv säkert vara i snäva kurvan ..
så jag vågar då inte köra en meter .. inte förän han har bytit DÄCK ..
jaa vad mer .. kommer inte på någe mer jag gjort i dag men i går var jag så sur för att jag inte hade fått min promenad så jag gick ut i går vid klockan 20.00 å testade om de sku gå å gå å de gjorde de ! snacka om att jag blev på bra humör igen :)
ska kankse koka en kopp kaffe å hålla tummarna på att de bliiiir snabbare varmt så de tiinar lite fortare så vi oxå kan gå ut å gååå :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Ginaaa! du måste hämta mig , jag har redan bokat biljetten ju ;o och skicka ditt banknummer och allt dt där så sätter jag såklaaart in pengar på ditt konto :) men meddela mig direkt när du fått pengarna och så , du kan fast skriva i bloggen eller maila mig på [email protected] dt är nog bättre om du mailar mig , så mailar jag tillbaka! men skicka alla dina banknummer eller något .. eller så om du kan ta dig till min mamma och hämta money av henne :) dt går såklart oxå! men maila och säg hur du gör :P jag ringer så olämpliga tider ifall jag ringer och då kanske du inte har tid :P

2009-10-08 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0