God J*VLA kväll

jaa heej ...
nu har min BÄSTA vänn farit hem :( tråkigt tråkigt .. men hon kommer tillbaka om en månad så jag ser så mkt framemot de ;o men gud de kommer gå så snabbt bara man inte tänker på de så ska försöka å inte tänka på de så mkt .. men däremot så har jag ingen aning om vad jag ska ha för kläder på Cornelias DOP .. någon som har nå bra klädtips till mej om de ??
skulle jätte gäärna vilja ha hur mkt tips som helst om de ..
för som sakt jag har ingen plekaste aning !
jaja .. men vad mer kan man säga vi var till dollarstore .. där jag köpte sköljmedel å WC-tvätt å allgöringsmedel .. de är så billigt där så jag passade på!
ska kanske ut å gå med nenni efter att mattias har varit å hämtat 123:an hos Sami
sen ska jag väl bara looda framför tv:n om de nu kommer någe bra på tv vill säga
haha vi hade de skit kul i lule , testade en massa olika mössor .. fast de var väl mest nenni som gjorde de .. men hon som "tvingade" oss att vi oxå skulle göra de .. ska slänga in bilderna i morgon på Bloggen !
jaa å sen har jag köpt mej ett par skoor å dom är så himmelskt skööna att gå i .. å billiga var dom!
ska slänga in bild på dom oxå sen i morgon .. måste bara få lite mer batteri i telefonen .. den dog för ca 1 min sen å de tar 10 min för den att ladda upp sej å sen efter de kan man först starta den telefonen så snacka om att de är lite smått iriterande ..
ja vad mer kan man säga?
katja bjöd nenni å mej på max oxå tack ännu en gång ... fick lite dåligt samvete för GLÖMDE Å TACKA ! .. hur oförskämt är inte de ;o .. men jag tror att de beror på att jag känner mej otroligt stressad heela tiden? vad kan de bero på ?
ja men nu ska jag ta å surfa vidare på internet å se om man hittar nå superduper kul !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte oxå dt va tråkigt att åka hem , men måste tyvärr hinna vara hemma oxå lite ;/ och jag har tyvärr inga tips till dopet för jag sitter på samma problem som du :P haha!

2009-10-18 @ 08:33:27
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0