God Dag .

Hej
kommer just från församlings hemmet i Haparanda..
har jobbat där i dag , fick koka kaffe å duka borden å göra i ordning för gåendebord..
de var åt Jenny å deras Familj jag gjorde de ..
så min lilla korv har varit hos Bittan .. hon åkte i går dit redan , men de var för att jag inte skulle ha så brottomt på morgonen .
ja jag kan ju meddela att min lilla töös har redan börja vända sig på magen å hon är inte ens 3 månader ännu ;o är hon lite små tidig?
Träffade Toni en sväng innan jag gick till församlingshemmet .. de var astrevligt har ju inte träffat honom på ett j*kla tag .
nå nu ska jag ta å fortsätta å kolla lite tv å sådana saker ..
Tjaoo..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaah , myyysigt!! du får pussa lillskrutten från miiig!! puss på dig med:)

2009-10-24 @ 06:51:57
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah , jaaa visst vore dt kul om hon såg ut så .. jag hoppas fan på dt , haha .. hon kommer bli precis som tapio när hon blir stor , haha! jooo jag läste dt på din blogg! snacka om tidigt ;P hihi! guud så kuul :P vi ses snart igen :D <3

2009-10-24 @ 09:47:39
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: saaratamaria

vaaah..? redan vänt sig..och du inte sagt nnogåt till mig.?? =)

2009-10-24 @ 23:08:23
Postat av: Bibba

Hej på er!

Heeregud, vad jag gråter nu. När kommer Ni????

Jag måste ju få ta i henne begriper du väl.

Hon är jättesöt, jättegod. Du måste vara hur stolt som helst.

Hoppas att allt är bra med er.

Jag måste ju få träffa din drömkille Mattias också.

Han måste ju vara gullig so kan åstadkomma en så söt baby.

Kram

Bibba

2009-10-27 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0