God daag.. skriver om gårdagen =)

ska skriva lite om vad som hände i går eftersom jag inte hann med de igår .
i går var de bara lite lat dag hela dagen..
när jag vaknade käkade jag en macka tror jag ?
där efter så kollade vi bara på tv nästan hela dagen ..
'men därefter när vi blev hungriga så  började jag med maten ..
gjorde lite lasagne EGEN ingen mix skiit .. å så gjorde jag en sallad till med fetaost i MUMS
efter jag ätit så matade jag min lilla ögonsten å så kände jag att jag blev hur mätt som helst ..
men började plocka undan lite å gjorde en diskmaskin färdig
efter de så vare ju nästan kväll redan så jag klädde på mig lite kläder å så gick jag ut för promenad eftersom jag inte hade orka ta en tidigare..
men promenaden blev intervaller i stället :)
så joggade ungefär lite mer än halva m-lund å så gick jag resten i rask takt ..
försöker få de häär snabbt gjort efter som att min laptop håller på å dör vilken sekund som helst. . hehe känner mej lite smått stressad..
men jaa
när jag kom in i gen så kom jag på att lillen har inte fått bada ;o
så jag gjorde upp ett litet bad åt henne å så tävttade vi henne å klippte naglarna doom blir ju så långa så snabbt.
när jag badat henne färdigt å så .. så gjorde jag en tvätt oxå .. så jag vikte tvätten som hängde på tork å så hängde jag upp tvätten som var färdig sen ..
sen satt vi å kollade på 2 fast and 2 forius NEJ guud måste träna på engelska har helt tappat de .. kan ju inte stava till något .. börjar ju bli lite smått pinsamt :p
ne nu slänger jag in lite bilder från i går å sen ska vi ut på våran promenad eftersom vi ska till min mamma efter de ..

salladen ..

å så lasagnen :)
satte inte på någon ugnsfolie .. men ska lägga på de nästa gång å se om den ser godare ut hehe

å så en bild från när hon fick bada :)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Så söt <3

2009-10-11 @ 18:46:57
Postat av: Jonna

kom hit och bo med mig så jag får mat i mig. och så jag får se lilla söt-cornelia förstås :)

2009-10-11 @ 19:05:21
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Katja

naajs hörru :) va söööt hon är , :) nu är dt inte länge kvar tills jag kommer , i övermorgon :D !!!!! gaaah , kan inte sluuuta längta ;P

2009-10-12 @ 09:55:36
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0