Ett inlägg ..

har som skiit tråkigt här ..
har inget att göra ..
väntar på att mattias ska komma hem + att saara maria ska komma hit så att vi kan sen åka iväg å simma..
tänkte sen dra mej mot nikkala å hälsa på madde nu när hon ändå är häär :)
hon har med sig sin foder polle som jag jätte gärna vill se ..
kan inte käka någe .. pga att maten jag käkade tidigare var för varm å brände hela gommen för jag var stressad som vanligt ;o
såå nu har jag en blåååsa så vill helst inte käka något alls .. för de gör så himelskt ont ..
så ska köpa en drick yoghurt på ica .. de är kallt så de borde väl gå?
nå vi testar i alla fall hehe ..
ska sen slänga in bilder från i dag .. ska ta med kameran å fota lite på maddes polle :).. kommer sääkert bli mörkt men hoppas att man får en bra bild på hästen hennes :)..
hon frågade om jag ville rida ;o tror ni verkligen att jag vågar ;o har ju nästan blivit rädd för hästar men man får se om man kankse vågar ändå .. rädslan borde ju fara bort eftersom jag ridit förrut :)
skulle som vara lite smått sugen men man får se :)
Tjaaaaooo ;)

Kommentarer
Postat av: SaaraMaria

Vågade du testa rida? :)

2009-10-21 @ 17:18:00
Postat av: Jonna

sv. haha jaa dom gör ju det hah xD

2009-10-21 @ 20:28:55
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Anza

ja alltså jag har några recept på drycker med det :) så att man behöver inte bara äta det sådär!



så du kmr imorn förbi iallafall o fikar hos Heli? ;)



2009-10-22 @ 14:04:38
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: JENNA

Herregud så söt :) mååå! nej det blev inte så, hade sån världens bakis att jag chilade hemma hela kvällen :) Kanske ut idag & hålla på ;) Vad gjorde du?

2009-10-31 @ 14:33:01
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0