En lista på vad jag verkligen måste göra i dag . .

  •  koka kaffe så att jag vaknar ..
  • äta kanske 2 mackor så att jag orkar me dagen..
  • börja plocka undan en massa skrot som har hunni komma fram igen ;o av någon konstig anledning ..
  • plocka undan alla mattor så att jag kan dammsuga + skura
  • sätta tillbaka alla mattor ..
  • hoppas på att klockan ska gå framm snabbt så man slipper å vänta på dom här timmarna .. ska försöka hinna med att bada Cornelia innan hon ska till sin Fammo .. å byta kläder på henne naturligtvis ..
  • gå med Cornelia till Fammo , ta med mej den gammla vagnen dit.. + sku väl äta där oxå om jag minnns rätt vad mattias sa ?
  • direkt hem igen å sätta mig i bilen å kanske tanka den först så man inte får disel torsk efter vägen .. ska hem till Mamma å hämta madrass till katja för hon sku sova här första natten..
  • när jag åter kommer hem ska jag bädda färdigt åt henne så att vi inte behöver göra de när vi kommer hem från lule ..
  • ut å gå elle jogga .. å om inte klockan är allt för mkt så kanske man kan fara å ta sig en simm tur med saara - maria ?
  • efter de så ska jag väl ta å göra mig i ordning till att fara å hämta Nenni å sen bär de av till lule å hämta katja ..

jaa de är så min dag kommer att se ut i dag mest troligt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah , snygg bild på inlägget! började asgarva för mig själv ;P haha! ses ikväll ;)

2009-10-14 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0