De här var väl en fiiin morgon

god morgon..
har vakna för säkert 2 timmar sen .. har fått mina 2 koppar kaffe på morgonen , kaffet var färdigt när jag vaknade , jag har en morgon pigg människa här å hälsar på ! =)
hennes namn är KATJA såå kul .. vi ska väl så småning om ut å gå .. kanske går till barnens hus å kollar ..
får se hur dagen blir .. har som inte hunni planera någe speciellt ..


kan säga att går dagen var bra , blev inte riktigt så som jag hade planderat .. men hann göra de mesta faktiskt , förruttom att gå ut å gå de var de enda jag inte hann med på min lista faktiskt .. för svängen till Bittan räknas ju inte som en promenad .. tar ju som bara 15 min att gå dit :)

ja jo å sen att vi åkte in till luleå å gav Helenas tröja + en åkpåse ..

så de blev lite extra :)
nå nå nu ska jag ta å se vad jag ska ha för kläder å sådana där saker :)

Tjaaoooo


Kommentarer
Postat av: Anza

haha okej! jani vill absolut heller inte gå ut och promenera..tråkigt!! =/ ska försöka tvinga honom senare idag ;b

2009-10-15 @ 11:58:07
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. haha ;D Jaa verkligen, tog en paus i pluggandet och bloggade lite nyss haha.. Vart är bilden tagen ?

2009-10-15 @ 13:03:42
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: JOnna

sv. ååh tyckte väl jag kände igen den :D

Har du det bra med katja och dom på hälsande hos dig haha

2009-10-17 @ 10:31:38
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0