De Här Med Rubrik Är Ju Bara Inte Min Grejj ..

God morgon..
har vaknat för ca 1 timme sen , de är väl ganska skönt att vakna tidigt , men de finns ju nackdelar oxå ..
tex de finns ingenting att göra ? de kankse de gör de visst oxå ! .. men man ids inte göra saker så här tidigt eftersom att man sen senare inte har något att göra ..
å gud vad jag har problem .. men sak samma .. ska försöka planera min dag bra i da ..
i måndags blev de spinning i allla fall å i går vart de promenad + simmning .. Saara maria simmade väl 30 längder .. men jag drog till med 20 till så att de blev 50 längder =9
jaa , å i dag blir de så klart spinning .. om jag inte minns helt fel så skulle Bittan bjuda oss på ärtsoppa i dag .
å hur ser min dag ut i da förrutom att jag ska på spinning ?!
i have no idea , i think ?
BUT
jag ska nog ta en promenad i alla fall med min lilla skönhet som just nu sitter i sin baby sitter å kollar på tv ?
hon ville inte ligga i sitt baby gym .. hon började gnälla å hålla på ..
nå ska väl se om jag får henne liggandes där om jag sitter där med henne .. då brukar hon lugna sej å ligga kvar där å så börjar hon prata med Apan å Björnen :)
har ju inte fått i mej no morgon kaffe heller så de blir nog å koka lite .. dricker 2 STORA muggar kaffe på morgonen .
Muggarna rymmer säkert 4 -5 Dl ..
köpte dom från ikea bara för att jag ville ha lite större muggar .. köpte 2 st å kostade 5 kr St
billigt va ?
funderar på om jag ska städa Rolf lite .. har ju såå mkt tom flaskor så tänkte att jag skulle fara över till tornio å sen till ica å panta lite .. bara för att jag ska ha något att göra eftersom att de inte blev av förra gången jag tänkte panta tom flaskor .. tror jag hade fullt upp ?
kan nog skriva mer i kväll om hur min dag egentligen blev ..
så nu blir de att koka kaffe å sen dricka de så klart å så en promenad så att man blir piggare :)

okey ? funkade tyvärr inte att ladda upp någon bild i dag så detta inlägg blir bildlöst =/


Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. jadu, haha mitt hår är ju rätt lockigt så det blir lite halv lockigt bara med shampoot och balsamet, men kan tänka mig att har man bara vågigt så bli det nog platt kan jag tänka mig. Alltså det underlättar ju mig behöver ju inte platta lika länge haha

2009-10-28 @ 15:45:29
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: katja

i miss yoooooou!!!

2009-10-29 @ 08:39:19
Postat av: J O N N A

sv. joo precis, bara testa ju dom var inte så dyra heller ca 45 kr styck så :))

2009-10-29 @ 14:35:04
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger inte ;) haha

2009-10-30 @ 14:07:59
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. haha precis! men vi brukar ha för typ 80-90 kr st från frisören så haha :P

2009-10-30 @ 16:00:59
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0