Dags?

jo då jag tyckte de då att de sku vara dags för ett inlägg häär;o
hur länge sedan är de inte jag skrivit ..
nå men har i alla fall varit å läst andras blogg .. men har som inte kommi till skott att skriva i min egen hehe
nå de kommer nu några rader bara snabbt här ..

just nu är jag som på väg ut med barnvagnen å tralla en sväng med Lillen , därefter så får man se hur mkt energi man har om man nu skulle orka å städa lägenheten?
de ser otroligt kallt ute men kollade just på termometern att de var ändå bara -2.0 grader ute , inte så pjokigt ;o
vad mer?
hmm har tränat hela veckan måndag: spinning + promenad , Tisdag: simmning + promenad, Onsdag : spinning , Torsdag : promenad + simmning å så fredag : promenad .. å nu i dag när de är lördag så tänkte jag promenera nu efter jag skrivit i bloggen å sen senare på kvällen blire väl jogg eller så promenad :)

Funderar på om man sku fara till Saara maria oxå hon sku ha någon "tjejKväll" :)
så får se om man kan dra dit en sväng men då blire nog inte dricka eftersom jag har en bil man måste kunna köra .

nee nu börjar jag få ont i magen så jag ska dra på mej mina mjukisbyxor å sen en collage tröja å jacka å vantar + klä på min kära lilla dotter å bädda ner henne i vagnen så ska vi ut å promenera i de friska vädret :)

ser ut som en liten tjurbulle ;p

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. hahah du är inte ensam! Tack så mycket :D

2009-10-31 @ 15:47:16
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. hahah jaaa :P Hur har din helg varit då ?

2009-11-01 @ 18:49:31
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0