åh vilken underbar kväll ..

Hej känner just att jag har sååå mkt energi så jag vet inte vad jag ska ta mej till !
funderar starkt på att ta mej en kvälls promenad / jogg när Mattias kommer hem igen.. han skulle byta olja på RLF:en så jag inte behöver sitta å kolla oljetrycket i bilen när jag ska köra mot lule i morgon .. så de känns bra att han gör de nu :)
har inte hunni göra så där otroligt mkt i dag faktiskt , mina planer i min hårddisk ville ju stoor stääda å sådana saker men tror ni jag har hunnit med de? nå inte då! de enda jag har hunni göra i dag är att först vaknat upp å käkat 2 mackor + druckit två kaffe .. å sen matade jag lill trollet oxå å bytte blöja å sådana saker .. där efter så satte jag i gång med att fixa i ordning diskmaskinen , blev dock inte full så satte inte i gång den ..
å sen så ringde saara maria å fråga om vi skulle dra å simma å jag tackade ja som vanligt :).. såå sköönt att vara å simma faktiskt .
vad gjorde jag efter de ?
skrev färdigt bloggen tror jag ..
därefter så blev lill trollet hungrig i GEN å ja jag matade henne å så där .. sen kom saara maria å jag kokade kaffe åt oss två medans vi väntade på att mattias skulle komma .. å tror ni inte jag började med nå annat då oxå? jo jag märkte att när GRABBARNA här som kommer å går + mattias att dom sköljer ju inte utav muggen efter dom druckit sitt kaffe så fastnar de ju ;o å tro de eller ej våran disk maskin får inte ens bort de så jag började kolla egenom hur många muggar som hade kaffe sträng i botten å de var säkert en 6 st , så jag satte diskmedel i botten på alla muggar å kokade upp vatten å hällde de i dom .. å så lät jag dom stå i se så där 5 minuter å sen började jag skrubba med disk borste å de gick BORT ! .. hur bra som helst !
å sen efter jag gjort de så for vi i väg mot tornio ..
vi simmade 40 längder .. de är vårat mål vi alltid har när vi simmar :p de ska tamme fan bli 40 minst ..
nå ja sen åkte vi till Tina Platina å kollade om hon hade nå tider å därefter så bärde de av mot Ö&B å så köpte jag min Face peeling å sen pepsi till mattias ..
när jag kom hem så började jag direkt med maten jag gjorde sallad å potatis å fiskpinnar.. är inte så där värst förtjust i fiskpinnar men tänkte på att de var länge sen vi hade någe med fisk att göra å man ska ju egentligen äta fisk 3 gånger i veckan äre väl?
om jag inte minns helt fel så :p
ja jag åt ensam å så lade jag mej i sängen bredvid Cornelia å jag rååkade somna å vad jag är sur på mej själv att jag gjorde de !
nånå inte så mkt man kan göra åt saken har börjat med att plocka undan nu en massa saker å  mattias kom just förbi å sa att han NU skulle börja med oljebytet så han ska komma hem ungefär vid 19.30 senast !
så då får jag ta mej min kvälls promenad .. men nu tänkte jag börja med att dammtorka å så där .. har just plockat undan mina sommarkläder oxå hehe ..
så nu ska jag fortsätta med mitt städande ;p


Denna produkt använder jag se så där varje dag .. köpte en ny sådan i dag brukar annars använda den gröna pga att den innehåller aloevera å de ska ju vara bra mot kropp å själ.. men jag bytte lukt nu så ska se om man känner sej nå fräschare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0