VARMT !

uscha vad jag har varit varm i dag , har typ svettats hela tiden ;o
har i alla fall haft bra med kläder när vi har varit ute i de kalla vädret i dag.
har tagit mej en promenix  till stationen typ för där bor min kära farmor , å ja hur länge satt jag inte där å babbalde med henne? säkert 2 timmar i alla fall :)
de var väldigt trevligt ! å god blåbärspaj hade hon oxå.
sedan efter vi varit där så började Cornelia bli hungrig efter jag gått se så där 100 meter så jag ringde till nenni å kollade om hon var hemma så vi gick dit så att jag kunde mata henne.
sen bar de utav mot ica för vi skulle handla ringde dit mattias så han sedan kunde ta med sej de vi handlat.
men vi gick naturligtvis tillbaka till m-lund så att vi inte "fuskade"
sen när vi kom hem så började jag med maten å de blev klyftpotatis med morötter + kyckling file å så en feta ost sallad till å ÅH vad gott de var .
sen så gjorde vi oss färdiga för färd mot Rajala med nenni .. hittade mkt kläder men hmm något man ändå måste tänka på .. om man verkligen verkligen vill ha .. ska se bättre till helgen om jag skulle råka hitta nå slaks kläder som jag skulle kunna ha på dopet.. å på söndag ska vi till församlinghemmet här i happis klockan 13.00 så att vi kan planera in dopet bättre med prästen vi ska ha trooor jag , de var så jag fattade i alla fall hehe..
vad mer ?
sen när vi kom hem så satte vi oss på golvet å började leka lite .. Cornelia ligger här bredvid mej under sitt baby gym sitter på golvet med min dator å lyssnar på när hon pratar å så pratar jag tillbaka åt henne så att hon vet att jag lyssnar på henne..
i dag har de fått vara en liten vilo dag för min del för har varit med lillen hela dagen för mattias skulle hjälpa sami med något å han sa att han skulle vara hemma halv nio? å vad är klockan nu ? ganska så mkt över halv nio?
jaja...
nu ska jag göra mat åt lillen så att hon har i fall hon blir hungrig !
TAJOOOO

Diggar verkligen dom här kaktusbollarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0