Väntar & Väntar

sitter just nu å väntar på att min lilla sömn tuta ska vakna så att jag kan mata henne , ge vitaminer , byta blöja , byta kläder , slänga på henne kläder ..
för nu är de ju så här att jag varit vaken ca 2 timmar å hon ligger ännu å sover å jag är ju PIGG.
så jag vill ju hinna gå våran promenix..
jag tror jag ska ta å dra upp henne ur sängen om hon inte hunni vakna under den tiden jag skrivit detta inlägg.
I går var jag å köpte nya skor , dom var väldigt sköna faktiskt , de blev nike .. han tyckte de passade bäst åt mej efter som att jag vill ha en sko med en bra stötdämpning å då föreslog han nike åt mig =)
testade se så där 4 st olika skor ..
Träffade Lilli å Frida på stadium oxå :)
ja , men efter vi varit där jag å min lilla prinsessa så fortsatte vi traska mot ica .. där jag köpte champingner å paprika å mjölk både laktosfi + vanlig.
sen var de hem färd ..
de var en krock i ica rondellen oxå ..
så de var polis å vanligt folk där säkert en tiotal
kändes mkt när dom tog åt hela "gåvägen" alltså trotoarkanten.
Sen fortsatte vi hemåt å när vi kom hem så började jag med maten å så där .
sen kom Bittan hit , för vi skulle på spinning..
ja sen har jag väl inte gjort så mkt mer i går.
men i dag blir de en till tripp mot ikano huset , ska kolla efter en vinterjacka :)
nu hör jag att de är någon som sjunger , så nu måste jag sluta skriva ..
Tjaaaoo=)

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

oj vilken stavning jag har där ;o trött? eller ?

2009-11-10 @ 13:34:24
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. haha tydligen ;S

Hahah det är så kul :D

2009-11-10 @ 17:20:59
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. inte bra, inge vill träna med mig och vill inte träna själv :(

2009-11-11 @ 10:06:41
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Lea

Nå dopet blir den 28:de den här månaden :) Har ni börjat fundera kring de än ? :)

2009-11-11 @ 10:19:37
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0