snööön är på väg för en tredje gång nu va ?

jaha de snöa å snöa på morgonen .. får se hur länge de håller i sig då .
tror inte ens att de kommer fastna på marken men man ser väl snart .
Dagens planer är väl inte så många just nu .

i stället för att ta våran morgon promenix så blir de väl att gå in mot stan å lämna in en massa små mynt.
å sen ska jag se om dom så kallade mami pengarna har kommit .. de stod att dom skulle göra de men man får allt se . annars blir de väl att man tar ut en tusenlapp från sparkontot.
men de svider alltid lika mkt när man måste göra de!

ja men efter de i alla fall så ska jag väl se om nenni är hemma så kankse hon kan bjuda på kaffe snabbt å sen när vi varit där om hon nu svarar , man vet aldrig med henne !
ja så sen blir de i alla fall hemm färd .. när jag kommer hem så ska jag börja med städningen i alla fall , för katja å miro kommer i dag så måste hinna städa innan dess för dom kmr vara här under helgen å katja vill alltid hitta på så mkt som möjligt å då tänkte jag att de under lättar om jag städar i dag än å vänta till på lördagen .
de är ju egentligen så jag har städ dag men nej nej nu så tar vi de i dag i stället :).
får se om jag hinner bada lillen en snabbis i dag bara hon luktar sååå illa tkr jag ;o
tvättade utav henne mer våt servetter i går men nej nej lukten försvann inte så i dag blir de ett bad i stället :)
ja min kära lilla dotter är världens sömn tuta kan jag ju berätta jag kankse brukar vakna mellan 8-9 men hon ligger å drar sig till klockan halv 10 - 10 tiden ;o
å då har hon ännu sovit från 10 - 12 tiden ;o ..
nej nej nu blir de vitaminer för lillen å sen ska jag börja fixa i ordning oss för utfärd :).
SÅ har nu en bra dag allesammans ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja jag hatar sprutor. William fick sitt vaccin idag, jag kollade bort och trode william skulle vara ledsen men inget. Han var tyst, sa inget men han blev trött efter att tagit sprutan. Efter några minuter så somnade han nästan.. Men hängig kan man ju bli av sprutan. Jag ska imon och ta, maria pratade med mig om sprutor för hon såg hur rädd jag vart :D hovva. Men imon får man bita ihop. xD

Vem har du som barnläkare på bvc? paula eller maria? :)

2009-11-26 @ 11:22:33
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa kom ihåg att ha handuksblött hår och spreya i hela håret och sedan fönar du och sen plattar du ;D

2009-11-26 @ 11:41:19
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. Hahah ja försöker, verkligen!

okej yes :)

2009-11-26 @ 22:05:28
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: emma - williams mamma

okej.. jo de är de.. Vi har också mariaa :)

2009-11-29 @ 12:34:11
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

Jag vill också ha snö ;/ och ändå bor jag i norrland och här finns de inget alls ;/

2009-11-29 @ 15:24:05
URL: http://mammmazandra.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. inge vidare faktiskt, fick studiebidraget på 1050 idag och hade redan igår slösat 600 spänn utav dom pengarna ;(

2009-11-30 @ 17:04:44
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0