Snö snö å mera snö

ja , men gud så de har snöat under kvällen / natten / morgonen . Blev ju lite smått överaskad när jag vaknade upp på morgnen å såg att de verkligen var vitt överallt .
Morgonen har sett ut som den alltid gjort .
Vaknat , matat min Lillan å efter de rapade hon så högt så högt .. efter de gick vi på toan å bytte bort kvälls blöjan till en torr en .
å så var de ju min tur sen jag satte henne i köket med mig i baby sittern medans jag satte i gång kaffet å gjorde två mackor med leverpastej på .
drack ett halvt glas äppel juice oxå, så att den inte ska bli gamla .
efter de satte jag mig ¨å åt å så kändes de som att jag hade publik när lillen satt å kollade å sen skrattade hon medans jag satt å käka .
efter de så satte vi oss här i vardagsrummet.
Mattias kollar på tv i sovrummet ? .. han kanske är trött eller något .. för sur tror jag då inte han är , han har då ingen anledning till de i alla fall .
hur ser dagen  ut i dag då ?
jag har väl bara två mål jag ska sätta i dag .
Städning å Promenad de är väl de jag "måste" göra i dag . . . nå nu ska jag ta å ge vitaminer åt Cornelia å sen ska jag ta å klä på mig lite kläder .. sitter just nu med EN stor T-shirt :)


Sugen Sugen eftersom att de är lördag å de är en GODIS dag =/ .. hm hm


Kommentarer
Postat av: Anza

Ja alltså det är ju svårt, ingen människa kan veta.Men jag tror faktiskt att vi kommer existera föralltid, jag har en sådan bild av att life is life och det kommer vara såhär och att det inte finns ett "slut" , och om det finns..så är det väldigt långt dit!



En sak är ju lite läskigt, Maja folket som dom kallas..Indianerna alltså dom har sagt att jorden ska gå under 2012, och dom har haft rätt förut i såna här saker..i deras kalender

där står alla solförmörkelser vi någonsin haft hittills, det står också om när jorden skapades samt alla tidsperioder vi haft. Dom visste innan det hänt så att man vet ju aldrig dom kan ju lika gärna ha rätt om 2012..men får se! men själv så tror jag inte att jorden går under då.

Vad tror du? :)

2009-11-07 @ 12:24:24
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. hahah ojdå, men kom ihåg att det inte är siffrorna som spelar roll, det är hur det känns! Muskler väger mer en fett om man säger så det är därför man ofta går upp i vikt om man börjar träna :)

2009-11-07 @ 13:46:05
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: JENNNNA

Nej hoppas inte. För jag hade också svårt & bestämma om jag ska ta. Men nu har jag bestämt att jag ska! :) ska inte ändra mig längre.. Idag.. vet jag inte :P vill fa ut & festa men vet inte om jag vågar för är lite sjuk.. händer hoss dig då? :)

2009-11-07 @ 14:30:04
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah , dt måste vara underhållande att se dig äta ;P heheh.. Miss you!

2009-11-08 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0