snart äre dags för våran dagliga promenix =)

Hej ..
nu har Cornelia ääntligen vaknat , helt otroligt hur hon kan sova såå länge har hunni ge hennes vitaminer å mat å sen bytt blöja på henne så nu snart ska jag klä på henne hennes ute kläder , för vi ska ta våran dagliga promenad .
har ju väntat i flera timmar på de för jag har kännt mej pigg sen jag har vaknat å de var väl kvart i 9 om jag minns rätt.
har tagit bilder på hennes fina klänning å sen kläderna hon har fått tidigare utav mig å sen kläderna hon har fått utav hennes mormor . men tänkte att jag skriver här lite först å sen slänger jag in bilderna samtidigt :)
i går så var jag på spinningen å de var hur skönt som helst , men felet var väl att jag fick en sjukt konstig cykel så när vi skulle kö running så var de som att något promsade ner farten .. men sak samma de gick ändå ganska bra :)
haha i går när MAttias skulle äta upp godiset som vi hade i skaferiet så¨var de 3 godisar kvar å vet ni vad han gjorde med dom ? .. han slängde ner dom i Cornelias blöjor .. alltså dom som är använda så jag verkligen inte kan gå å ta dom sista 3 godisarna hehe :)
såg en så fin fin fin Mp3 på elgiganten så jag blev KÄR i den ;o men saken var väl att den var ganska så dyr kostade 1400 kr tror jag ;o .. men den var rosa å de var en utav sony ericssons  ,så den såg precis ut som en mobil telefon , men den var ju såå fiin .. men sak samma har ju min telefon där de ryms hyfsat mkt låtar oxå .. men den börjar ju oxå å lägga utav nu =/ .. när jag eller någon anna ringer så kan de brytas i bland å de är ju inte så där speciellt kul .. men jag hör allt vad dom säger men dom hör inte allt vad jag säger .. å de är jätte jobbigt för när man håller på å berättar en sak så kankse dom inte hörde allt å då måste man som dra igenom den ramsan i gen å snacka om att de är lite smått irriterande man bara ÅH vad jobbigt !
så får väl nu ta å spara pengar så jag har lite i spar i fall min telefon går åt skogen ;o
nej nu ska jag ta å dricka lite vatten å sen slänga i gång en tvätt maskin så att den maskinen är färdig när vi kommer tillbaka ..
Hejdå=)

på väg ut


kläderna vi köpte på rajala när vi var där med nenni å de är nennis händer som råkar komma med på bild oxå =) hehe

När bild =)

kläderna hon fått utav Bibba =) Tack så hemskt mkt dom var skit snygga =)

här är kläderna min mamma köpte åt henne när dom var i värmland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0