smile ;p

jaa , nu snart ska jag börja med maten å därefter hoppas jag  att vi ska börja med våra stoolar .
ska som sen ta en before bild å sen en after så ska ni få se vilken skillnad de blir :p
sen hoppas jag att de kankse har gått ca en timme eller något så att jag kan bege mej ut på min jogging runda .
just nu är mattias å köper en ny tv .. en platt tv i alla fall men vette om de är en LCD tv me HD eller vad i helskotta de sku va för något .. tror ni jag fattade? nej nej jag är inte så där värst teknisk ut av mej ..
hoppas dom kommer snart , Tomi sku komma med å hjälpa honom för jag kan ej har en liten skrutt att ta hand om :P
så han sku fara å köpa plattor på ica oxå . . så jag hoppas verkligen att dom kommer snart så att jag får börja med maten för är så swaina hungrig!
jaja . . men de kommer in lite bilder sen i alla fall på dom "nya" stolarna :)
TjAAOOO

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. haha verkligen och man förlorar ju inga pengar direkt när man handlar haha :D



hahah, när jag vakna söndag morgon märkte jag att sängen blivit lite mindre faktiskt haha

2009-11-03 @ 23:22:46
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhee , visst vare smart ;P haha!

2009-11-04 @ 08:21:03
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0