Nya grejjer i lägenheten =)

Nu ska ni få se lite bilder jag tagit på de nya vi har förändrat under två dagar =)

så här ser stolarna ut före vi satte på nytt tyg..

å så här ser dom ut med de nya tyget VAD TKR NI? är de inte en ganska så bättre syn? :)

här är bordet till stolarna .. håller på å letar efter en duk till bordet , vilken färg skulle passa bäst?

har två sådana här en i ena fönstret i köket å sen en till i de andra :)

Kaktus bollar .. visst är dom häftiga ..

så här ser dom ut på lite närmare håll :)

sen har Mattias köpt en ny tv en 42 tummare tror jag .. mkt bättre än den förra ser TEXTEN nu utan några problem hehe :P

så här ser själva tv bordet ut .. såg så tomt ut om man bara skulle ha själva tv:n på väggen å så skymmer den lite utav sladdarna oxå :)

lite ljus , valde röda pga att de är snart jul å jag tkr inte om att ha jultomtar å shit framme .. men de måste man nog ändå ha framme till nästa år då när våran lilla dotter kommer att minnas lite mer .. men då kommer jag nog att TILL och med ha en julgran ;o
'
två sådana här lampor har vi uppe på bordet :)

de var som de nya vi har fått in i lägenheten under två dagar :)
och allt förrutom tv:n å bordet + stolarna är från IKEA .. tyget på stolarna är därifrån oxå:)


Kommentarer
Postat av: isabelle spiik

fan vad snyggt :)

2009-11-05 @ 11:32:19
Postat av: Anonym

herregud så snyggt!!! :) ni har likadan tv och tvbord som vi , haha .. och ljusen , haha .. men attans så snyggt dt blev ;) ser ut som hemma hos oss. haha .. ringer dig på onsdag när jag kommer hem!! länge kvar , men iaf.. Puss&Kram , Pussa cornelia!

2009-11-06 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0