nu är de inte länge kvar

tills dopet ska ske !..
gud har ju inte ens fått våra inbjudningskort som vi har beställt , måste få tag på adresser oxå men de får man väl utav mami hon har dom flesta .

ja , jag kankse inte har skrivi på länge?
hmm de är för att jag har blivit så inne i Cafe World, så jag har helt glömt bort att blogga.. för när jag har tid över så satte jag mig direkt framför de där spelet .. men nu har de börjat å lagga när jag spelar de , har ingen aning om varför .. så jag sket i de , har då inte tålamod å vänta på när de ska lagga hela tiden .

nå i går gjorde jag väl inte så där värst mkt heller.
var på spinning å så tog vi våran dagliga promenix som alltid , å så plockar man undan saker å gör i ordning diskmaskinen å lagar mat ..
de är väl så mina dagar ser ut nu förtiden ..

I dag tänkte jag att jag skulle göra:

1. Gå ut å gå med lillen .
2. när jag kommer hem ska jag börja med disken å göra de snyggt i köket .
3. fixa i ordning en tvätt maskin
4. tömma tvättstället + vika så klart.
5. dammsuga hallen (städning har jag på lördagar)
6. noppa mina ögonbryn
7. fixa naglarna lite

de är sådant jag vill hinna med i dag , men de blir nog lätt för min del.
HAHA jag tror att de var i förr går när jag kom från Tina så jag kunde inte sitta still ;o..
helt sjukt mky energi jag hade ;o
så gick ut å gick med lillen då , eftersom att mattias ville vara ensam !
så kunde ju inte jogga då , så som jag hade tänkt att jag skulle göra..
nå nu är de slut svammlat för i dag ..
ska nog börja fixa håret lite nu , så att vi sen kan ut å gå :)
Tjaooo !

mina student rosoer hehe :P

Kommentarer
Postat av: saaramaria

Jag måste städa nog idag... urk tråkigt :/ Jo ja skyller på mamma för hon sa att ja fickdet =)

2009-11-19 @ 10:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0