molningt ute soom vanligt

jaa man börjar ju bli lite smått van vid detta molniga väder man får här uppe i Haparanda .
usch å fy ..
tyvär han vi inte göra stolrana färdigt i går men i dag ska vi göra dom innan vi åker till ikea igen , å sen efter de så ska jag sätta igång med städningen de är som att man hinner inte ens blinka så är de kväll redan ..
nå i går blev de att vi for till min mamma efter att mattias å tomi hade fixat i ordning tv:n å att jag hade gjort maten färdigt å ätit å så ..
för Jenny min lille syster ville ha Tv:n som mattias har haft tidigare .. hon har annars haft min lilla tv som jag själv känade ihop till när jag var typ 12 år ;o
jobbade med pappa då ute i skogen typ .
stolt haha
ne men ja å sen isabelle ville ha själva tv bordet som vi haft i sovrummet , för hennes tv har stått på hennes nattduksbord tidigare .
å Cornelia fick en massa kläder utav Bibba , å om du läser de här så tackar jag så hemskt mkt för dom enormt fina kläderna .. nu har hon en skit snygg klänning hon kan ha till julen :)
perfekt ska ta bilder på dom å slänga in dom här så ska ni få se vilka fina kläder hon fick i går ..
å min mamma hade ju förstås oxå köpt kläder åt henne nu när hon har varit i Värmland . min Mormor å morfar å bibba å åke m.familj bor ju som där så :)
jaa, å när jag kom hem så bytte jag snabbt kläder till jogging kläder å så drog jag ut å joggade runt m-lund.

Cornelia har fått 2 st sprutor i dag i vardera lår , Maria sa att den ena sprutan gör inte så ont men den andra kan svida lite .. så jag hade Cornelia i famnen å så tog hon ena sprutan å de gick hur fint som helst å sen när hon skulle ta den andra sprutan så gjorde hon bara en grimas å sen så började hon skratta :p så nej nej hon fick inte ont utav någon utav sprutorna :)
så hon var riktigt duktig i dag när hon fick sprutorna.
hon vägde 5440 G å så var hon 63 cm lång :)

skriver mer senare i kväll för nu börjar hon gnälla lite att hon vill upp ur vagn delen för vi har nyss kommit in från våran promenix :)
Puss tjaooo !

Kommentarer
Postat av: Anza

vad bra, du har ju ännu några dagar på dig! (:

2009-11-04 @ 16:10:06
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0