Lördag .

i dag är de lördag .
vad ska man göra i dag då ?
tänkte att jag skulle börja å städa lite .. lillen sover ännu å mattias vaknade alldeles nyss å jag har väl varit vaken sen kvart i 8 ;o
har börja vakna utav mej själv nu varje dag vid 8 tiden , helt sjukt , jag brukar ju vara den som bara tkr om att sova !
men nej inge mer !
å sen har jag ju en liten skrutt som oxå älskar att sova hon ligger ännu i sängen å sover .
ska snart tvinga upp henne så att hon får äta lite .
har som sagt inte hunni göra så mkt nu på morgonen . har bara stigit upp å satti i gång kaffet å sen satti mig framför datan å glott in på en massa bloggar !
men jag är ju den som inte alls tkr om dom "kända" bloggarna ..
ja , i går blev de inge jogging heller pga HUVUDVERK!
hade ont i huvudet sen 13.00 å sen var de som att de sakta men säkert blev bara värre .
har fört in ett halsband på lagning oxå , ska mest troligt hämta de i dag , men har ingen aninig om vad de kan kosta?
för har ju bara 100 kr ? kanske ? .. känner mej fattig , men på måndag får jag pengar igen tror jag ?
så de har ändå  rekt räkt? ganska så länge som tur är ! ..
ja men nu ska jag mata lill skruttan !
Tjaooo ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du menar reza???

Men om jag tänker på alla hennes andra gammla uppträdande och jämförelse med eddies så är det rätt som åkte ut. Eddie var så sjukt bra i början men helt plötsligt tyckte jag att han började bli dålig och sjunga lite falskt. Han borde ha tagit ut rösten ltie så skulle han varit sjukt bra igår. Jag gillar eddie men igår tyckte jag att reza och eddie att båda var lika dåliga men någon måste ju åka ut :P

2009-11-14 @ 09:41:36
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Lea

Jodå, måste bara försöka få de till att funka också, är lät att sitta och säga saker men att få de och fungera i verkligeheten brukar vara lite jobbigare, haha :)

2009-11-14 @ 10:55:01
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0