Keso Till Lunch

ja de är min lunch de , så att man ska orka börja stor städa hela lägenheten ..
ska därefter ta mej en runda till Stadium för att se om jag hitta nå bra skor , som jag kan använda till jogging , promenad å spinning .
sen efter de så ska jag ta å börja med maten mest troligt .. måste bara gå förbi ica en sväng oxå .
Sen senare i dag blir de spinning med Bittan.
måste komma ihåg å avboka saara marias cykel samtidigt , hon är ju sjuk ännu oxå.
Å sen ni som tkr om Musik så har jag ett bra musik tips i dag oxå på två låtar .
hittade ena låten på Ansas blogg å så märkte jag att de fanns en låt till utav dom som var bra , å videon är ju bara för rolig :)
Jakarta-superstar
Jakarta - one desire
Kolla videon på dom två !
Ja så dom två låtarna ska jag ta å rocka loss till undertiden jag ska städa :) .. de går ju så snabbt å städa om man har lite musik till :)
oj jo måste se om jag hittar en fin vinterjacka oxå .. skulle vilja ha en vit men nackdelen med vit är ju att dom blir skitiga så snabbt men men de finns ju TVÄTTMASKIN som tuur är :)
ja men nu ser jag att klockan bara rullar fram så nu blir de uppplockning å sen tvätta å sen ska jag sätta i gång med dammtorkning å sen blir de väl dammsugning + skura hela lägenheten ! :)


Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. tacktack :)

hahah jaa visst är det :D

2009-11-09 @ 18:32:50
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. hahah jaaa, sen en annan kompis berätta om hennes nerv, när man betar henne i naveln så får hon verkligen ont i muttan ;O

2009-11-09 @ 19:14:10
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: jennah´

du vet vem mitt ex är, snälla lägg inte den här sen så att alla ser! :) haha.. men det tog ju slut mellan mig & riku.. men nu försöker vi igen:) han började sakna mig så jätte mkt så han vill nu ha mig tillbaka.. men mina kompisar försöker att jag ska ta nån antti:) men nejnej.. vill ha riku kvar! därför jag hade en damp inlägg igår.. o hon som sen kommenterade där nånting om antti, så inlägget var menat till henne! :D haha men hon fattade inte.. hon kan inte svenska.. blev bara så sur när dom försöker blanda sig i allt jag gör osv :/ men hur är det med dig? :)

2009-11-16 @ 19:57:30
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0