Hej Alla Glada =)

ja nu sitter man här å väntar på att saara maria ska komma , lillen ligger under sitt baby gym å pratar för fullt med apan å björnen.
vi ska väl mest troligt på våran dagliga promenix , ska dra med saara maria på den oxå :P
i går hade jag som en vilo dag , gjorde våran dagliga promenix å så tog vi en kväll promenad till ica , för jag skulle handla lite frukost åt mattias :)
men i dag kommer jag nog måsta jogga en bit i alla fall , annars får jag väl ångest som vanligt å kan inte sova för jag inte varit ute å vart aktiv ;o
nå jaa , i dag på morgonen har jag bara hunni vakna å sen slagit i gång kaffe kokaren + gjort 2 mackor å så har jag suttit med mattias å ätit frulle ,efter de så satte jag mej framför datan hann bara starta den så hörde jag att Cornelia börjar vakna till , gick å gav henne tuttte så somnade hon om i gen men de varade inte länge hann bara göras i ordning soppåsarna å samla i hop lite saker å så vart hon hungrig , så jag fixade i ordning maten å mattias hämtade upp henne ur sängen .
sen började jag mata henne å så åkte mattias i väg till skroten för han sku jobba .. där efter så bytte jag blöja å så satte jag henne i baby sittern å så satt hon å prata med tv:n som vanligt.. sen gav jag hennes vitaminer å så satte jag en filt under baby gymmet så nu ligger hon där :)
ÅÅÅÅh mitt gitaur hero metallica FUNKAR ej snacka om att jag är Sur / less .. har ju inte hunni nöta de enns ;o
gud så sur jag blev .. så fick spela mitt andra guitarr hero som jag redan nött sönder känns de som får på alla låtar 99% så de är inte ens kul ;o
jaja nånå får väl spara till guitar hero 5 !
så jag får något att nöta ! :D
tjaooo!

Kommentarer
Postat av: JENNNNNA

hihi;D finns så mkt fina mersuja;P hur är det med dig?

2009-11-06 @ 10:40:23
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: saaramaria

räcker de inte med prommis bara? ;) hehe... trevligt de va o se dig idag.... =)

2009-11-06 @ 19:24:28
Postat av: J O N N A

sv. hahah jaa mums :D

Några planer för helgen ? :)

2009-11-06 @ 19:34:15
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: JENNA

hehe aa:D okej vad bra, det är faktiskt bra,känner mig bara lite sjuk :/ annars bra..tar det lungt hemma druckit lite för mkt på sistone osv :P haha..

2009-11-06 @ 20:11:25
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo asså jag ingår ju i riskgruppen så jag ska få det nu i måndas.. tur som är.. har du/ska du?

2009-11-06 @ 22:01:12
Postat av: jenna

yess jag har astma :/ så därför ska jag få det nu i måndas.. jag är faktiskt också rädd! :/ min låtsaspappa tog vaccinet förra veckan.. han har inte fått något haft bara lite ont i handen.. inge annat. men nog tror jag jag ska ta den..

2009-11-06 @ 23:15:15
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0