Hårt Pass

Ja , jag kom just hem från spinningen eller just å just direkt när jag kommer in genom dörren så måste jag börja mata lillen ;o ..
För mattias skulle i väg med ante å byta vindruta på hans bil .
Men dagen har varit ganska bra faktiskt :)
har hunni med våran morgon promenix därefter så kom vi bara hem å vände typ tog med blöjor våtservetter å så klart mat åt lillen å så började vi å gå mot Heli .
de var ett tag sen man drack kaffe å snackade med henne så de var otroligt trevligt å träffa henne med .
Vi drack kaffe å sedan bar de utav mot rajala där vi kollade efter skooor:) vill ha vita stövlar .. men dock så hittade jag inte de någonstans eller jag hittade ju några men antingen så var de för hög klack eller så var dom så fula så man verkligen inte ville gå med dom ;o .. de är okey om de är lite spets där framme men på vissa var de överdrivet å hallo man vill ju inte se ut som långben heller.
ja , heli hittade ett par svarta kalcke skor å dom var faktiskt skit snygga å dom var lagomt pris på dom med.
å så gick vi in på Gina å kollade läget där heli hittade en fin svart T-shirt liknande tunika .
sen efter de så traskade vi mot nordea för jag ville kolla kontoutdrag heli kollade oxå .. å med världens besvikelse så hade jag icke sa nicke fått mina mamma pengar , så de var väl bara rena rama turen att jag inte hittade några skor på de sättet :) .. kollade nyss internetbanken oxå å pengarna ska komma i morgon (Y).
Sen så började lillen å jag traska mot m-lund heli följde oss en bit oxå :).
sen när jag kom hem så började jag laga mat de blev bara en enkel middag , makaroner å köttbullar med gräddsås.
å sen vart de å fixa i ordning köket så de ser prydligt å snyggt ut å sen vart de bara å tat de lugnt några minuter å sen satte jag på mig träningskläderna å inväntade min mami som skulle komma å hämta mej.
Hon provade oxå på spinning i dag å hon tyckte bäst om cirkelträningen för då tränade hon hennes rygg som hon behöver.
Just nu ligger Cornelia å leker med apan å björnen å skriker så högt att hon överöstar  tv:n ..
men de gör inget kollar ändå inte på någon arga snickare , de var mattias som hade börja kolla på de .. men jag kom aldrig på att stänga ut av den hehe .


i morgon måste jag bara städa .. kommer fan inte hinna göra de under helgen ! ..
så i morgon blir de städ dag ..Heli gav mej två tips så jag ska prova å se om dom funkar :)
tex 1 tips var att om man inte får bort gula strängen i toalett stolen så ska man använda cola å sen om man får de snabbt dammigt hemma så ska man sätta jummet vatten med lite matolja i så ska de inte bli lika dammigt lika snabbt så de ska jag verkligen prova å se om de funkar för jag dammtorkar 1 gång i veckan .
ne nu ska jag gå å leka med lillen , hon börjar å söka lite uppmärksamhet nu så :)
HA DE BRA ! :)


Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. haha jaa, har inte fått några biverkningar alls, bara ont i armen! Så jag hade förmodligen inte blivit nästan alls sjuk av svinis. Det är typ så att destomer biverkningar desto sjukare hade du blit om du fått svinis! :)

2009-11-25 @ 22:52:10
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0