Har väldigt långtråkigt .

sitter här nu helt ensam .. eller de känns som att jag är helt ensam för Cornelia ligger å sover.. hm hon lekte lite för hårt nu på morgonen .. jag håller ännu på å funderar på om jag ska först ta en promenad å om jag ska sen ta å ringa saara maria å se om hon ska komma med till Co persson å sen till IKEA , ska köpa galjar därifrån .. har lite för mkt jackor ;o.. elle ja jag tkr ju inte de men man har ju en Gubbe som tkr de !..
eller om jag ska börja gå dit själv nu ?
njaa de lutar kankse mer på en promenad först för de tar ju bara en timme ? å Saara maria hon brukar ju mest troligt sova nu ännu så ;o..
JA de blir nog promenad !
I dag måste jag verkligen fara i väg ut å jogga !
i går var de ju som en "vilo" dag .. tkr inte om dom .. men man måste vila musklerna i bland , så i dag ska jag jogga runt m-lund har jag bestämt mig för . är väldigt sugen på att fara i väg å simma , men man kankse far i väg under helgen.
för om inte annat så kan säkert mami då vara barnvakt eller någe , om mattias har tänkt å vara med sami å svetsa eller var sjutton han sa ?..
nånå sak samma nu ska jag börja klä på mig å Cornelia för ut färd !
Tjaooo ! :)

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. jaa ååh är nervös nu är nationella i engelska :D

2009-11-13 @ 11:58:39
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0