God Dag !

jag å mina dåliga rubriker..
har så dålig fantasi .
nå i dag har jag vaknat klockan 05.00 å matat mitt lilla troll .. satte mig framför datan medans hon käkade å kollade hur de gick för min "restaurang" gick bra hade tjäna 2000 coins ..
ja sen efter de så försökte jag att hon skulle sova lite i alla fall i någon timme till .. så hon vaknade igen klockan 08.00 , jag somnade förstås oxå till de ..
å just nu ligger lillen å leker med "apan med bollen" .
ja vad mer ?
jag hann göra allt på min lista som jag skulle göra för utom att noppa ögonbryna å fixa naglarna så får se om jag gör de i dag i stället .
men var i går till stadium å Copersson å sådana stället .. köpte en tröja å byxor till mattias å sen ett percingsmycke till mig själv.. köper percing smycken till läppen som jag sätter i mitt öra .. har töjt dom där uppe ÅH vad svårt de var å förklara så att ni fattar ?
tog en bild nu i alla fall så slänger in den så då flrstår ni garanterat vad jag menar.

Ja nu snart ska vi väl fara ut på våran dagliga promenix därefter ska jag ringa till Nenni å höra om vi skulle fara i väg å köpa kattsand å sådana saker .. hon har nämligen två katter en kille å en tjej , smart å ta en från vardera könet .
å sen ska jag se om jag ska köpa de där scampot å balsamet som gör så att håret blir rakare .. för nu när jag försöker platta mitt hår ? hur går de då ? absolut inte bra !
plattar de å kanske efter 30 min så ser de lika lockit ut för de !
så nu jäklar får scampot å balsamet kosta vad de kosta vill men de ska jag ha i alla fall !
för börjar bli så där lite små less på mitt hår , kan aldrig fixa de riktigt bra å så att de åtminstonde håller i 1 timme .
vet ju inte om jag har den bästa sparyen , men de är loreal ni vet den där rosa svarta flaskan .. ska se om jag ska köpa den blå vita silvriga flaskan i dag i stället , har testat den oxå tidigare å om jag minns rätt så hållde sig mitt hår lite längre fixat då .. nå om någon här har ett tips till mig på  hur man ska hålla sitt hår rakt? å så att frissan hålls bättre ? å sen om ni har någe bra tips på hår spray ?
skulle vara så himmelens snäällt om bara någon kunde komma med ett bra tips till mig ?

nå nu börjar lillen gnälla å ha sig så ska se om hon är hungrig igen å där efter blir de promenix ! =)

ni får ursäkta den dåliga "kvaliten" men jag tyckte då att de var skit svårt å få bild på sitt egna öra alldeles själv !

Kommentarer
Postat av: Jonnaaa dårå

Köp hot n' straight spray som du sprayar på i handduks torrt hår och sen fönar du det och plattar sedan, jag LOVAR det hålls rakt i två dagar! :D det är skit bra, kommer inte ihåg nu vad den heter, men jag messar dig när jag vet vad den heter ;)

2009-11-20 @ 11:28:52
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0