Fullt upp !

Hej
hade fullt upp i går så kunde ej skriva då ..
men här kommer de lite rader från helgen !

Fredag

ja vad hände då då ? de jag kommer i håg är att vi var ute på våran promenix som alltid lillen å jag å där efter så sattjag bara hemma tills Madde ringde mig . hon var ensam i lule å ville att vi skulle komma dit .. men hur skulle vi komma dit när vi inte hade någon bil? .. sen så lade vi på å så där för hon skulle ge mat åt Zanthos (?) stavar man så ? nå anyway jag matade lillen i alla fall å sen när jag just börjat mata henne så ringde nenni till mig å började driva med mej att : " ska vi ta min bil till lule? JAG: du har ju ingen bil ! .. Nenni : jo , de har jag ju den är full tankad å allt JAG : nehe ? .. Madde : men hon har min mammas bil ? så då fick vi låna Karinas , Carinas bil i alla fall .. så vi började gå mot stan lilllen å jag , nenni kom å mötte oss vid ica :).. å så bar de utav till lule .. var ganska så jobbigt å köra eftersom jag har skit dålig syn + skit dåligt mörkerseende ;o.. ja , när vi kom till madde så vad hann vi hann vi kanske vara där 1 . 30 H? någonting sådant i alla fall .. sen var vi ju tvugna att åka hemmåt .. nenni hållde på å somna i bilen å lillen sov redan i bilen .. nå de där var fredagen i alla fall :)


Maddes Extremt STORA katt ;o .. vägde typ lika mkt som Cornelia ! ;o

Nenni drog med sej sina två katter oxå Charlie å ? kommer då inte ihåg vad tjej katten heter :P

Madde blev väl lite baby sjuk ?:P


Lördag:

lördag var bara en vanlig lördag. fast jag vaknade säkert halv 7 tror jag ? .. vaknade skit tidigt i alla fall. nå de vi gjorde under lördagen var väl .. kokade kaffe så att jag kunde vakna till lite . å när jag vaknat till så började jag dammtorka å fylla diskmaskinen å så dammsuga slänga ut mattorna å skura å sådana saker . Direkt efter jag städat så blev lillen hungrig så jag matade henne å sen blev de ytterkläderna på för promenad. De blev våran vanliga promenix . Sen när vi kom hem igen så ringde nenni å undrade om vi skulle fara i väg till Gränsen å så klart åkte vi dit å kollade runt lite . vicki va med oxå =).

de var som att de var någon "barnensDag" där inne men jag misstänker på att var nån slags julbasar grejjsimojjs :P
sen åkte vi hem till Nenni , Vicki å nenni började dricka vin , jag gjorde kaffe åt mig själv då .. sen vaknade Cornelia å ville ha lite mat men jag bytte blöja först på henne å sen gjorde jag mat åt henne .. gav nennis katter lite mjölk oxå dom tkr om Cornelias Ersättningsmjölk så brukar lägga i deras mat skål .
sen så ringde isabelle å frågade var jag var å så sa jag de , så efter vi varit hos nenni så åkte jag i väg å hämtade henne från kuben , hon hade varit där med någon kompis å kolla hockey.
hon kom med till ICA köpte lite godis å sen chips å dipp till mattias å så köpte jag grav ljus.
sen åkte vi till m-lund å så skickade nenni sms att jag glömt flaskan så isso satt med Cornelia här hemma å så åkte jag i väg till nenni igen å hämtade flaskan därifrån .
ja sen har jag bara kolla film med mattias .

Söndag:

söndag har varit en riktig lat dag tkr jag . vaknade upp gjorde kaffe å macka som jag alltid gör .. ¨å sen satte jag mig bara vid datan ett tag å så där . sen gick Cornelia å jag in mot stan . Vi gick mot kyrko gården där jag tände ljus till Faffa . stod där säkert i 10 - 15 min å bara stirrade på graven .. men sen hörde jag att Cornelia började vakna till så då började vi gå mot nenni .. men hann bara komma dit å växla några ord med henne så ringer mattias å säger att jag ska börja gå mot hans moder å fader för hans farfar vad där å sen några andra å dom ville ju träffa Cornelia . så jag började gå rask takt mot M-lund igen . ja , vi var där i nån timme sen åkte vi till mamma å pappa å åt middag . . men först hjälpte jag mamma med att göra köttbullar å sen biffar å så gjorde jag salladen :) vi drack kaffe efter maten å sen efter nån timme började vi åka hem. hann kolla på tv kanske en timme eller så men direkt när vi lade oss i sängen å vi skulle söva lillen så jag slocknade före henne . var väldigt trött i går när vi kom hem ;s..
<3

Ja de där var våran helg. skriver lite senare men ska klä på oss nu å sen ska vi gå ut å gå på våran Tripp :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

datumet är stämplat, ni får veta snart ;)

2009-11-23 @ 13:01:59
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Madde

nehe blev jag ;D så söt!

2009-11-28 @ 17:50:25
URL: http://mrundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0