FREDAG kväll

ja vad ska man göra ?
de finns inte så mkt speciellt man kan göra en fredag kväll förutom att se på tv..
nå har just varit på en kvälls runda , blev en promenad eftersom att mattias skulle till sami så kunde då inte ta min jogging runda . var ju tvungen att ta med mej min lilla skönhet:)
Å så har vi ju hunni med våran "morgon promenad" oxå , saara maria kom med å så på vägen mötte vi Emma H oxå.
när vi kom hem igen så skulle saara maria fara i väg å hämta hennes mamma å hämta hennes dator .
När hon hade åkt så kom Mattias hem å lämnade bilen åt oss medans han skulle med sami till lule.
Så vi passade på att fara å hälsa på Nenni en sväng .
Sen när mattias kom hem från lule igen så åkte vi i väg å handlade lite för han ville ha tacos så då gjorde vi de till middag :)
sen har jag plocka upp lite i köket å så för i morgon är de städ dags !
ska göra de på morgonen medans mattias oxå är hemma så han kan leka med lillen undertiden jag städar.
skulle hemskt järna vilja åka iväg till ikea i morgon å invenstera garderoberna jag velat ha en bra tid nu.
så man någonsin kan få de lite ordning å reda .
vet inte ens vad jag har för kläder någon mer hehe .
har kläder hemma hos mamma med , men dom är lite för små ännu skulle jag tro men jag börjar närma mig min vikt som jag har haft !
men efter jag nått den så måste jag gå ner mera kilon .
har lite för högt BMI så måste verkligen kämpa för att få ner den.
nå ja de är väl allt .. ska se vad vi nu ska hitta på , Cornelia ligger just nu under sitt baby gym  , hon vände sig nyss på magen oxå .. hon lyckas alltid göra de när inte Mattias är hemma .
han har ju inte fått se de ännu.
hon har gjort de nu varje gång hon legat under baby gymmet när jag vart hemma men inte när mattias har henne där då ligger hon bara å pratar å leker med apan å björnen :p
nå nu ska jag sätta mig framför tv:n om de ens finns nå kul å se annars blir de väl att jag sätter mig på golvet å leker lite med lillen i stället .. men de brukar ändå sluta att jag gör de för är inte så intresserad utav tv..
ja men vi får höras i morgon tjaaooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0