Ett helt vanligt inlägg..

God morgon !
elle ja man har ju vakna för över 1 timme sen .. men de är ju ändå en god morgon för de va ;D
ja men i alla fall .. Cornelia ligger just nu under baby gymmet å pratar å rullar åt ena hållet å sen åt de andra hållet..
ja , hur ser våran dag ut i da då?
inte så värst mkt att se fram emot.. vi ska väl till Copersson å se om dom kan laga ett halsband till mig å efter de vette .. har bara hunni å planera in att vi ska till Co persson ..
har hunni med mina koppar kaffe å känner mig rätt så pigg faktiskt .. så ska väl snart klä på mig resten utav kläderna har hunni med tights å ett linne men mer har man inte orka med .. för man har ju gjort i ordning Cornelia oxå å de tar sin lilla tid de med :)
måste lägga på minnet å komma ihåg å ge henne vitaminerna oxå .
vi har varit ganska så duktiga på de nu .. varje dag i en månad snart annars var de tidigare så att jag kunde helt å hållet glömma bort en hel dag ..
tänkte att nu ska jag bara ladda upp nån bild här å sen ska jag hålla mattias sällskap medans han käkar frukost ..


så här ser resulatet ut på min sminkväska jag köpte , väldigt smart gjort av dom som gjort denna väska så att man kan ha massa grejjer stående !

så här ser Cornelis miin ut i dag på morgonen !


Kommentarer
Postat av: Lea

Nå ibland måste man :)

2009-11-13 @ 10:13:13
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0