Blåsigt ute ..?

de ser ut å vara ganska så blåsigt ute , tänkte ju att vi skulle ta oss en lite promenad nu när vi har vaknat upp ordentligt ..
försökte ringa till Maria hon som vi har på BVC men inget svar .. måste ju få en ny tid eftersom vi inte kunde komma dit på fredagen ;o
ja å nu håller Cornelia på att envisa sej att hon ska på mage men de går inte riktigt nu som hon vill eftersom hon inte tränat på de på ett tag så hon blir så suur ;o
nå i alla fall så i går så gjorde jag inte så där jätte mkt först tog vi oss en promenad å där efter när jag kom tillbaka så gjorde jag chiken nuggets å ris å curry sås med lite gurka å tomater till .. efter de så vek jag tvätt å hängde upp den nya tvätten å så började jag med att städa upp  i köket fyllde disk maskinen men sen de som inte rymtes dit diskade jag för hand .. sen kom Henrik å isabelle på besök .. men sen när dom hade farit så matade jag Cornelia å där efter så klädde jag på mig kläder för skulle ut på min jogging runda .. konstigt nog så orkade jag hur lätt som helst ruunt heeela m-lund ! SKÖNT :D


i dag har jag ändå ganska så fullt upp ;o
ska först ta å gå ut på en promenad sen får jag se om jag hinner med att städa .. de innebär så att jag först ska plocka undan en massa saker som ligger å dräller här runt i kring , sen dammtorka , städatoaletten + badkaret å där efter dammsuga alla mattor å sen slänga ut mattorna på balkongen å sen dammsuga själva lägenheten å sen skura å sen lägga tillbaka alla mattor :)
jaa ¨, å sen måste jag till ica å köpa alla "ingredienser" till lasagne + lite gurka för tänkte göra en sallad till ..
å sen ska jag nog mest troligt bara ta de de lilla lugna tills Mattias mamma kommer å att vi ska fara på spinning :)

nå nu börjar hon bli riktigt sur så måste gå ;o
TJAAOOO

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. hahaha okej, säger detsamma xD

2009-11-02 @ 18:50:13
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. jaa, bla presentkort, pengar, euro, smycken sen typ massa produkter hahah

2009-11-03 @ 10:33:02
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0