Åh vilket väder man blir ju nästan lite smått deppig !

uscha
när kommer solen fraaaam ?!
de känns som att man just å just orkar stiga upp på mornarna .. saknar solen så otroligt mkt för den gör en på så gott humör .
känns som att jag vill fara å köpa guitar hero 5 eller guitar hero best hits för vill bara sitta å spela speeel !
nå i dag bär de i alla fall av till IKEA sen när Mattias kommer hem .. vi ska kolla på nytt tyg till stolarna så dom blir lite mer moderna om man säger så .
sku vilja ha mina garderober oxå!
men neeeeej Mattias orkar inte bygga i hop dom =/
nånå får se om han kankse ändrar sig . men jag skulle vilja fara till IKEA med mamma så att jag vet att de blir likadana garderober som jenny hade för då blir de ett bra pris på dom oxå ..
så ska ringa å höra om hon kankse vill fara till helgen eller något .
Kom just oxå från våran promenad , den trippen som vi gör dagligen de är ca 1 timmes promenad å de kändes skönt att man orkade bege sej på den i alla fall.
å i går blev de promenad + spinning kändes så sköönt efter spinningen för de kändes verkligen att man hade tränat då , funderade före om jag skulle ha gått till fysio å sen till baka men nej nej var så sluuuut så de var verkligen tuuur att jag tog bilen dit .
i dag ska jag nog tillverka lasagne tänkte ha gjort de i går men neej man glömde ju de viktigaste när man var å handlade i går .. plattorna till lasagnen förstås . så de blev makarone låda .. uscha slängde nog i 1 eller 2 ägg för mkt för de drog verkligen igång magen ;o
Måste nog invenstera en DEO i dag oxå min håller på att ta slut .. så de får jag inte glömmma !
ja vad mer ?
nu har jag bestämt mej att jag ska försöka å sluta helt å hållet med godis å popcorn å sådana saker
för de känns som att jag tränar hela tiden men de ger som inga resultat .. så nu ska de bli stopp på att köpa GOD saker .. de får bli vindruvor . å sen skivade morötter å gurka med dipp ! ..
men vindruvor är ganska bra för dom är söta å de tar bort de här suget till godiset .. måste bara vara jäävligt bestämd sen när man är på affären å köpa vindruvor till lördagsgodis .. har ju sänkt ner till att ha godis dag en gång i veckan nu men de funkar inte heller .. så nu får de var helt stopp !
å nu när man har lingon vecka så är de bara bra att man försöket intala sig att de verkligen är stopp för de goda !
för man blir ju bara så jäävla sugen på en massa skit ;o
helt sjukt , man sku inte få ha lingon vecka när man är TJEJ ! ..
har tagit bilder på Cornelias nya kläder oxå men de får komma in i morgon eller sen senare för har dom på min data , sitter just nu på mattias eftersom den alltid står igång .
njaa nu ska jag se om jag kanske kan göra i ordning disken å sen tvätten så har jag kommit en liten bit i alla fall , eftersom de inte blev nå städning i går eftersom vi fick bord+ stolar så måste bära ut de gamla å in med de "nya"
nej uscha känner att de börjar bli en massa svammel här så jag skriver antingen senare eller så i morgon ..
Tjaaa00oo

Kommentarer
Postat av: Anza

haha okej! alla kan ju inte digga henne, det är många som inte gör det..men jag vet inte, jag tycker hon är rätt tuff och en bra mamma iaf! :)



du får börja spara..sen kan du ta och åka på semester med cornelia när hon blir lite äldre. :)

vi får hoppas på lite sol hit till happis!

2009-11-03 @ 14:02:25
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0