God Kväll :)

Hej !
sitter hos min lilla gubbe med jonna å saara maria ska alldeles snart kutsa henne in till stan , hon ska chaffa !
ja i dag började dagen med att jag kokade en kopp kaffe ..
mattias stod bredvid å stressade för han ville fara in till stan för han ville hämta sin w123:a så att han kunde fara till lule med ante vicki å henkka å isso ..
underden tiden for jag till jonna å tog en kopp kaffe å väntade på att min syster skulle ringa .
Hon ringde efter ett bra tag . . men efter de så for vi å badade i tornio :)
efter de bar de av till Amanda beställde en pizza där blev så attans hungrig under den tiden vi badade ;o
vi for till rågåns vägen å där efter kom mattias hem med sin nya BMW !
krutig som attans å är alkoholist oxå !
nååå nu ska vi väl dra in till stan Tjaaaaooo !




Där Var Vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0