God Kalla Kväll.

De är då väldigt kyligt ute , 20 - grader sist jag kollade.
var lite små sugen på att gå ut å gå med mina nya fula skor men dom är såå otroligt sköna.
hur stavar man hm nå vi gör ett försök ugs(?) var de rätt ? njaaa
har varit på mitt spinning pass i alla fall , så något har man ju gjort denna kväll oxå .
Verkligen längtar tills de blir lite varmare ute på mornarna så att man kan ta sin morgon promenad .. har märkt att jag har börja sova mkt mkt längre nu när jag inte varit ute å gått som vi alltid annars har gjort lillen å jag .
Har börja sova till 10 .. de är otroligt för oss , brukar annars stiga upp från sängen vid 8 tiden oftast.
å nu snart ska jag börja med P-piller första gången i mitt liv.
har annars bara tagit mig en tripp till akuten för å ta ett akut p-piller då när jag var HMM mellan 14 - 17 kanske ..
så nu är de då dags med P-piller tkr jag .

Ja vad mer har hänt i dag .. hmm har varit med isabelle på skopunkten där jag hittade skorna .. väldigt fula men neej så sköna dom var !
var tvungen å skaffa mej ett par vinterskor eftersom de nu har visats sig att de kommer en vinter i alla fall . HIT upp i norr.
sen efter de så gick vi in på stadium där jag köpte en julklapp åt min lilla gubbe.
säger ej vad de är i fall de skulle bli så att han läser.
sen for vi till Ö&B oxå fär jag köpte lite julklappar oxå.. till ca 4 st .. blev för en hyfsad summa faktiskt .
Efter de så sprang vi in till ica där vi storhandlade för denna månad .
sen gjorde jag kyckling file å så pommes stripes till.
så har min kväll sett ut hit tills å nu börjar lillen bli såå grinig så ska nog ta å slänga oss båda i säng
Puss tjaooo :)

skulle vara en bild här men nu har jag försökt ladda upp den minst 10 gånger å då ljuger jag inte .. så nej ni får inte se hurdana skor jag köpte ..




Kommentarer
Postat av: Emma

jo.. Men har börjat bli lite lite friskare men int är de mycket.. vad händer idag en torsdag?:)



Kram

2009-12-17 @ 10:17:09
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0