Ett kort å snabbt meddelande från miiig..

kan skriva lite kortfattat vad vi gjort denna fredags kväll.
blev dock ingen gränsen för min del , men ska fara dit i morgon .
Mamma ringde mig oxå medans vi var å köpte godis på ica å sa att i morgon blir de att kolla en gå stol åt lillen i julklapp från min mamma då .
sen har vi tagit en kvälls prommis å vet ni vad ?
vi fick punka på fram däcket så de var lite tungt att putta vagnen frammot , fattar inte vars de kom i från men helt plötsligt var däcket tomt på luft i alla fall .
men de var ett litet litet hål , så de går å pumpa de varje dag tills man hittar ett nytt däck .. Mattias skulle mest troligt åka i väg till barnens hus å kolla vad ett nytt däck kostar .
Har kollat lite på IDOL oxå .. gillade den där låten båda två sjöng.
ja , sen har jag väl inte hunni göra så mkt annat än plocka undan saker som inte ska ligga där fast dom gör de i alla fall , å gjort i ordning mat åt lillen å sådana där "kvinnogöra" som mattias kallar de .. så ni kan ju tänka er då att de är jag som gör ALLT i denna lägenhet .. han gör ju "killstuff" då .. som inte bär vad då ? .. inge vettigt i alla fall kan man ju säga .
nå nu ska jag se om jag kan somna eller om jag kollar ännu mer på tv eller jaa vad jag nu ska göra ;o..
men God Natt på er allesammans :)

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. tack så mycket :)

2009-12-12 @ 09:00:17
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Emma - williams mamma

Okeey.. jo calle var bra men erik är grym! :) Jo det är stort och fint :)

2009-12-12 @ 11:48:16
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Katja

skål gumman! fest hos mig åååhåååå (8) .. pussa cornelia från mig och miro..

2009-12-12 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0