En ny dag , å julen bara närmar sig heela tiden

Hej!
i dag måste jag skicka i väg tack kort å vanliga bilder till extrafilm. se hann bara göra mappen i går men ska sätta mej sen senare i dag å skicka in  bilder  så när mattias kommer hem så han kan vara med lillen så de inte bli så tressigt .
Sen måste jag även skicka i väg julkorten oxå.
å vad mer ?
alla julklappar är snart färdiga ska para paketera in dom oxå , sen är de nog färdigt med alla ..

I dag tänkte jag att vi skulle börja med att gå en promenad nu snart å efter de ska nog saara maria komma förbi å hämta hennes julkort.
vi har nämligen pyssla i hop egna julkort så.
sen får vi väl se om nenni är nå piggare i dag , i går somnade hon om så vi var aldrig å hälsade på henne i går.
men tänkte att vi kanske hinner med de i dag i stället .
måste nog hinna tvätta lite oxå .. måste se óm jag híttar min sport bh oxå . den har blivit helt spårlöst försvunnen . annars måste jag väl traska i väg mot stadium å köpa en ny . Har ni sett tröjorna som ska ha kommit nu till gina? åå jag vill ha en sådan !
måste dit å se om dom är så snygga i verkligheten som på reklamen :)
nu börjar lillen bli otålig så skriver mer sen senare ..
Tjaoo !

Kommentarer
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

Sv; Nej, jag har ingen ny ska vänta ett tag. För de är 1,5 månad sen de tog slut mellan mig och Robert. Så ska vara singel, för att dom trebenta har en förmåga att bestämma lite för mycket! ;)



Men de kommer väl någon så småning om! :)

2009-12-09 @ 11:36:08
URL: http://mammmazandra.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. okej , typ samma :))

2009-12-09 @ 16:06:27
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: JENNA

haha vet du att jag håller med dig ;) har inte vart hemma typ alls nu på sistone så har inte skrivit därför :) roligt att nån saknar min blogg ;) haha skojja..

2009-12-09 @ 19:19:06
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0