Då vart de kväll redan

ja , i dag kunde jag tyvär inte fara i väg å ta mig ett glas vin med mina kompisar pga att mattias vill inte vara ensam hemma med lillen .. så är de alltid.. jag kan vara med lillen medans han är å dricker öl med sina vänner men kan ej ställa upp för mig taskigt?
tkr då jag i alla fall .
sitter just nu här framför tv:n med min kära dotter å min syster .
vi kollar på singing bee .
gjorde alla mina planer för dagen men apoteket hade hunni stänga innan jag kom fram till ikano .
Å så blev de ju lite mer på barnens hus än vad de var tänkt .
köpte en lilleskutt tugg grejj åt lillen å sen strumpor i två pack å så 3 nya å fina boddysar.
så lite extra blev de å nej jag glömde inte köpa nya påsar heller.
efter de så åkte vi till ica där man träffade mamma oxå , hon var å shoppade hon hade varit ute på stan sen 11 å klockan var väl då kanske 4 ?
så hon hade varit å julhandlat ganska länge då.
ja , vad mer?
var in på alko å köpte min rose vin oxå , å så köpte jag öl åt mattias men sen när jag kommer hem med hans 12:a så ser jag ju i skafferiet att han har som en 12:a med öl där inne redan så de var lite onödigt å kasta bort pengar på de.
nånå de är sådant som händer i bland .
sen har jag väl bara suttit hemma å tråkat .. sitter ännu å väntar på att mattias ska komma hem han har varit borta sen HMM?
klockan 12?
så ja jag är mest för mej själv här hemma SOM VANLIGT ! Även på helgerna.
å sen vet jag inte om de börjar komma en deprision här oxå .. men de är säkert detta mörker som gör de!
nää nu ska jag fortsätta å kolla på singing bee ! :)
Ha en bra lördags kväll allesammans :)

 

Okey skulle kommit en bild HÄR men funkar inte i dag heller !


Kommentarer
Postat av: Lea

Vore jag du skulle jag bokstavligt stycka din karl !!



Tycker faktiskt att han hade kunnat låta dig fara ut som omväxling ! :)

2009-12-20 @ 10:27:42
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0