Vilken Varm Dag ;0

Hej allesammans !
i dag har de verkligen varit varmt ute + inne i denna lägenhet , har varit ca 30 + här inne bara har bara haft en tunn filt å blöja på tösen just för att de har varit så otroligt varmt här .
Blev väldigt sugen på att bada men kan tyvär inte de nu , får se om jag hinner bada någon mer under de här sommaren eller om jag får vänta tills nästa sommar ?
Tösen tappade sin "navelstump" i går kväll just efter att jag skrivit bloggen färdigt :)
i morgon ska vi till BVC å väga henne å se att hon har gått upp i vikt å inte ner.
Har inte gjort så jätte mycket i dag , har kollat film med mattias
Sen kom Mattias mamma , pappa å markus å kollade på lilla tösen.
nu senare på kvällen kom isso å hälsade på , vi spelade guitar hero efter att tösen hade somnat igen.
Mamma kom oxå förbi för hon skulle hämta isso , hon tog bild på tösen å kollade i mattias "boken om mig själv" en sådan bok som man skrvier allt i när man har varit liten å då kom vi fram till att hon är mest lik honom.
Nu ska jag ta å väcka tösen för hon måste få i sej mat nu .
Hejdå .

Ligger i vagnen nära fönstret för hon måste få mycket dagsljus pga gulsoten =/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh så söt :) Grattis :)

2009-08-03 @ 12:03:03
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: elin pessa

Så söt hon är, grattis :)

2009-08-03 @ 14:26:52
Postat av: Jonna

måååååå! lilla söt-tösen :)

2009-08-04 @ 09:32:22
Postat av: Sandra

Ja det var ju ett tag sedan.. :/ Ja då, det är bra med mig, jag lever ju :p haha. Hur är de själv? :) Hur känns det att vara mamma? :)

2009-08-04 @ 17:16:28
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0