Svettigt

i dag har de varit otroligt varmt ute igen !
förstår inte varför sommaren ska komma först nu ? jag kan ju tex inte fara i väg å hoppa i havet en snabbis . . kan ju bli infektion i underlivet då =/  duschar  i alla fall 2 gånger dagen otroligt skönt de i alla fall =)
i dag har jag inte gjort så himmla mycket eftersom de mesta gör mattias just nu medans jag har ont å svårt för att böja mej.
otroligt bra att han är soppas mogen att han förstår .
i morgon ska vi till BVC med Tösen , nu måste hon väl ha gått UPP !
om hon har gått ner igen måste vi börja ta prover på henne i gen om gulsoten å se att inte den kommer tillbaka.

Har funderat på att öppna ett sparkonto till Tösen oxå , då ska ju Mattias å jag stå på de kontot så de är bara vi två som kan ta ut . men då måste vi båda två vara med för att kunna göra de .
fick pengar utav min morfar för att lägga in på de kontot otorligt snällt men ååh man får sådan där dålig känsla när någon ger en helt plötsligt så mycket pengar =/
kan tyvär inte beskriva den känslan.

HaHa i dag sov jag så hårt på dagen att jag inte hörde att min telefon hade ringt 5 gånger å att isso hade stått å knacka på dörren å ropa in i brevinkastet ;s förstår inte hur tungt jag kan sova i bland.

Fick lite pengar till mej själv oxå av morfar pga att jag har slutat å röka .


Mattias har glömt en knapp där märker jag nu ! haha

Kommentarer
Postat av: Katja

Hihi , vilken sötis :) måste bara komma dit snart!! och dessutom saknar jag dig super mycket! :(

2009-08-04 @ 20:44:49
Postat av: Anonym

hojja vad söt hon är! :D när ska jag få komma förbi? det blev ju som ingenting i måndags märkte jag! :/ CALL ME! <3

2009-08-04 @ 23:27:55
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: kusin A

nog är hon ju sötast :)

längtar tills jag kommer hem och får träffa er!!!

xxx :)

2009-08-05 @ 02:07:34
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: Frida



Aha, ny design på bloggen :)



Tror också att det är en klok idé att starta något slags sparkonto till henne, för när man sparar på så pass lång tid kan man sätta in ganska lite då och då, och det blir ganska mycket till slut..... hmm, bra logik där...



Så himla söt bild av lillplutten! Ser ut som att hon gympar ;)

2009-08-05 @ 12:09:00
Postat av: linnéa

Hur stor vad lilltjejen ? :)

2009-08-05 @ 13:41:28
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: linnéa

var*

2009-08-05 @ 13:42:03
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe aa.. :) Du borde nog inte ha ont länge till .. :)

Ja jag bor typ 1,5 mil utanför kalix, man skulle snarare kunna säga i Sangis typ :p

Björkfors, om du vet vars de är :) hehe. Liten byhåla.. hoh :p

2009-08-05 @ 14:21:24
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Anza

Nej, citron vatten hjälper icke..det måste vara en vanlig citron bara för den är så sur så den ska tydligen hjälpa o minska :P ..Menmen hur gåre med bebbsan? :) hon var jätte söt ju..är det farligt med gulsot?, jag vet inte riktigt vad det är..läste en snabbis på google, men ja..hoppas iaf att det går över! :)

2009-08-05 @ 17:26:59
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0