Stuff



Den här har Tösen fått utav Frida , var tvungen å ta på baksidan oxå för de var så häftigt =)


De här fick hon oxå utav Frida . . väldigt coola strumpor ;)

Den här söta rosa klänningen fick hon utav min kusin Stina =)


Den här boddyn med den extremt söta nallen på fick hon utav min äldsta kusin Jonna =)


Den här boken måste jag ta å börja skriva i lite smått nu , men måste nog göra en "kladd" först så de inte blir nå slarvigt så de knappast går å läsa ;o

De var allt hon fick i går , eller ja boken har hon fått tidigare :P
men skriver mer i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah vilka gulliga saker :D

sv: hahah jaa det är faktiskt ruskigt skönt! Men det var ett tag för nått år sen som jag inte våga sola solarium för jag såg på nå film typ dom blev brända i solariet för glasen sparack dom börja brinna och grejjer hahah huh!

2009-08-23 @ 20:07:30
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0