Ska de fortsätta å gå så häär FORT...

God kväll.

i dag har jag inte alls gjort nå mkt alls ;o

var till banken å satte in barnbidraget eftersom de kom på en chek .
efter de åkte jag till ica å köpte lite mat å så . .
å hem igen . .
å vad hade inte Mattias gjort ;o . . . bytt bil .
han är bra på å inte veta vad han vill ha för någon bil så då byter han å säljer hela tiden så inte är de så länge vi har en å samma bil .
han har bytt sej till en V70
har den börja krångla ??      Sv: jo de har den , stereon funkar ej någe mer på den
gissa varför jo henrik å mattias var där å försökte förstå sej på nyare bilar hm .
nog såg den ganska så bra ut ändå men jaaa jag är inge volvo FANS

Nå vad har jag gjort i dag ?
inget vettigt i alla fall .
men de gamla man gör när man är mamma , byta blöja byta kläder när dom spyr ner sej , matar henne. .
ja å sen har vi varit på våran dagliga tripp med saara maria :)
det var trevligt .. hittade ganska så fina skor på intersport men jaag har då inte råd å köpa skor just nu fast jag vill !
får hålla händerna i styr så man inte köper upp alla pengar så man inte har någe kvar i slute på månaden för de skulle ju  inte vara de bästa !
ne nu ska jag försöka söva min lilla tjej har just mata i henne 130 ml nu väntar jag bara så att hon ska somna så att jag oxå kan få sova ...
mattias har redan gått å sova för ca 1 timme sedan om inte mer ;o
Puss hejs !

snyggt med silver !!! konstigt att dom först nu har kommi på de !

'konstnärligt . . tkr att de är ganska snyggt faktiskt . . men de kankse är för att de är sílver å lila nästan rosa å de passar ju bara så bra tsm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0