Simmat . .

i dag har jag varit å simmat med saara maria i tornio :)
det var otroligt skööönt :)
simmade 750 m = 30 längder .
ska testa nästa gång om man orkar 40 längder = 1 km de sku va något :)

men tidigare i dag så har jag börjat med mitt projekt städa stora garderoben !
gick bra men sku behöva se så där 3 st förvarings lådor .
måste köpa sådana från ikea sen nästa gång jag får pengar .
de blev ändå en jäääkla stor skillnad.
efter de så gick mattias å jag + dottern våran till Mattias  mamma hon bjöd på makaroner å köttfärssås + sallad de var jätte gott :)

måste försöka hålla mina nyttiga dagar nu så jag inte börjar äta en massa godis å äcklig skräääp mat de blir lätt att de blir sådant när dagarna går så extremt fort å så blir de för sent så då orkar man inte laga mat . .
men nu har jag börja planera dagarna dagen före så de inte ska hända att man beställer snabb mat !

SKÖNT !

måste bara försöka hålla de !
i morgon ska jag göra köttfärssoppa i alla fall .
+ att jag ska gå min promenix den tar ca 1 timma å 15 min ungefär :)

ja men nu ska jag gå in på TV.nu å se om de kommer någe bra på tv . .

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad duktig du är gina :D haha jag är sjuk så själv ligger jag här framför datorn och käkar muffins och dricker cola, borde sluta med sådant här hahaha men det är för svårt :P allt bra med dig ? :)

2009-09-02 @ 14:04:06
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0