Promenix

man blir verkligen på bra humör när man är ute å går , har varit ute i dag oxå var i går en sväng med =)
de ränsar hjärnan lite å man känner sej friskare på något sätt sen efteråt .

men annars i dag har jag väl inte gjort så jätte mkt , har som bara suttit framför datan för de mesta å kollat in lite mobiler å så är så jäkla sugen på en ny eftersom att min andra telefon är skit . . den funkar men när de är någon som ringer till mej så ekar de för dom som ringer till mej å de är inte så värst trevligt för dom , å i bland bryts de hela tiden så dom hör inte vad jag säger heller ;o
juust därför vill jag ha en ny !

till middag i dag blev de potatis burgare ? heter dom så kallar dom för potatis puckar annars hehe :p
Mamma berättade oxå att på Lördag klockan 18.00 är vi bjudna till Brittmarie å kurt för Frida fyller år hela 37 år de kan man inte tro !

Åren går så snabbt så snabbt . .

Stina kommer i morgon oxå , från sthlm ska bli kul å få träffa henne oxå måste nog ringa en pling i morgon till henne å se om vi ska ta en fika någon dag å fråga hur länge hon ska vara här :)

Har tagit någon bild på Tösen nu när hon är 3 veckor + 3 dagar ska slänga in någon sådan bild oxå :p

vill ha nya gardiner oxå i alla fall till vardagsrummet å köket , för har ett par gardiner jag kan byta till sovrummet men tror inte att Mattias tkr om dom för dom är svarta men genomskilninga ungefär :P vet inte riktigt hur man ska förklara hur dom ser ut .

Saraa - maria var oxå med ut å gick i dag de var väldigt trevligt att ha med sej någon .

har varit helt borta i dagarna trodde att de var onsdag i dag men de var visst torsdag å jag som lovade att ringa till jonna kom på de först hur sent som helst;o . . men ska mest troligt med henne ut å gå i morgon .

I morgon ska vi till BVC å väga flickan våran , men tyvär så kan inte pappa mattias komma med pga att han ska jobba . .
så vi måste gå i morgon till BVC jag å tösen för mattias måste ha bilen .
de är de enda som är lite små jobbigt i bland att bara ha en bil men ar ej råd att ha en egen just nu ..
Får spara till en sen när man har bättre ekonomi
just nu sparar jag alla en kronor som jag får över efter att jag varit å handlat något. .
en bra början kanske ? hehe

ojoj NVY C.I.S börjar nu å de måste jag se !!
så nu slänger jag in lite bilder å så ska jag kolla på de i stället !

                     

där var vi å gick i da . .


så ligger hon för de mesta nu förtiden . . "gömmer sig "

Kommentarer
Postat av: jonna

Tack så mycket (: jorå den har varit bara bra, hur har sommaren själv varit då ? =)

2009-08-21 @ 15:33:44
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Anza

Nej jag promenerar mycket sällan nu när jag inte har Robban, men ska försöka börja promenera flitigt =) vi får ta och gå igen någon dag :) vad händer ihelg? ;>

2009-08-22 @ 11:24:48
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

måå vad liten hon är.. Om du har lust kan du hänga med och promenera när jag ska med wille.. :)

2009-08-22 @ 22:54:57
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0