Lite Bilder Orkar Tyvär Inte Skriva I Dag . . .


Här Står Mattias å byter blöja .

Här ligger lill Tösen i sin egna säng . . + att min mage kommer med haha

jag = Ego bild . . håret måste nog fixas men väntar på att de ska växa så att de blir lite mer jämt för har ju kortare på ena sidan . . efter de så blir de frissan . . funderar på vad jag ska ha för färg eller så frågar jag Tina om förslag som jag gjorde förra gången å då blev de ju bra om man bara orkar fixa de ! =)

Första dagen  hon hade napp i munnen å de var i går den 14 augusti.

Här ligger hon i Pappas å Mammas säng ..

Nikita & Jonna när vi var ute å gick i går =)

Tösen i sin vagn. . hon har ju inte precis världens snyggaste Mössa på sig .  men hennes andra är i tvätten som hon har råka spy på =/'

När vi kom in från våran promenix . . hon håller i nappen så hon inte ska tappa den ;)

Den här bilden tog jag i dag , vi skulle åka å hämta Pappa från Sami & Satu =)

Kommentarer
Postat av: Emma

va sööt hon är.. vad ska hon heta?:)

2009-08-16 @ 00:36:00
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sööting !! har ni ändrat på badkaret;P ? Hihi .. saknar dig

2009-08-16 @ 12:44:38
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka härlia bilder! :)

Min favorit är nog den där hon ligger på er säng och filosoferar och gympar lite samtidigt :D

2009-08-16 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0