Lat dag

i dag känns de som att jag har varit lat hela dagen .
har städat i alla fall plockat undan lite skrot å damsugit , efter de duschade jag . skönt !
sov kankse 1 timme efter de , efter att jag matat tösen min.
när jag vaknade upp efter min lilla tupplur så slog jag i gång min data å loggade in på extrafil.se
Där lade jag in bilder ca 200 bilder som jag sen kommer få på vanliga fotopapper , man ver ju aldrig om ens data krarsar en dålig dag .
jag gjorde även tack kort från min student + till våran lilla flicka , som vi ska skicka till släktingar som gav presenter åt henne + dom som kom och fikade på min student .
de har tagit någon timme för mig att göra dom färdiga:p
men råkade göra 3 beställningar .
kommer alltid på allt först efter åt haha , typiskt mig !
ska nog  börja skriva lite i när jag var riktigt liten boken som vi har köpt åt flickan våran .
känns så jobbigt å skriva tösen hela tiden måste verkligen hitta ett namn åt henne !
men mest troligt blir de nog Cornelia , men kan säga en sak Dom som nästan bara pratar finska kan ej utala de riktigt bra .
sen har jag väl inte gjort destomer.
å så fick jag mina student bilder utav mamma på  mejlen :)

   

jag med en gravid mage . .sku egentligen haft en kjol men trivdes inte så bra i den så bytte om innan jag kom till mamma i gen :p


uscha nu blixtrar de å dundrar de där ute .. tkr inte alls om de !
men nu ska jag se  tv =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är gumman! :)

2009-08-19 @ 09:17:24
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0