Kan Ej SoOva

Hej
kan tyvär inte sova just nu =/
har så mycket tankar i huvudet just nu .

har varit å gått nu 3 dagar i rad, ska försöka gå en sväng varje dag. så man går ner dom 7 kg som finns kvar att gå ner
ska försöka fortsätta å vara hurtig efter dom 7 kilona oxå :)
väldigt skönt att gå.

ska slänga in bilder i morgon när vi var ute å gick , gick med Jonna S hem till henne å sen följde hon Tösen å mig halv vägs till m- lund ungefär =)

i dag var de första dagen Tösen sög på napp. hon har inte den i munnen hela tiden , utan bara då hon tror att hon är sug sugen på något :p vet ej vad jag ska kalla de . men om jag ger henne ännu mera mat på nappflaska så spyr hon bara.

de var lite kortfattat vad jag har gjort .

kan skriva bättre i morgon i stället för måste försöka sova 1-2 timmar innan Lill Tösen ska ha mat igen :)

Kram GodNatt =)

Kommentarer
Postat av: Anza

Hehe okej! hördu jag o Heli har haft så fullt upp hela veckan så vi har inte hunnit komma förbi, men vi ringer dig nån dag så kan vi träffas :)

2009-08-15 @ 21:29:59
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0