Här Kommer Lite Bilder Från Går Dagen . .


Det här är Mattias föräldrars stuga. . jag tkr den är skit snygg ;o
så som jag förstod de så har mattias pappa byggt den helt själv ;o

Detta är jag å min kära lilla dotter som ligger i famnen , hon verkligen tkr om å ligga i famnen har jag märkt=)

Lilla Otello . . världens snällaste Hund .. är annars liv rädd för schäfrar , men konstigt nog så är de bara mot korthåriga schäfrar jag är de nu förtiden ( beror på att jag har blivit biten av en för några år sen , sen dess har jag varit liv rädd )


Det var lite bilder från i går de =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jotack ,dt går jätte bra häran .. men imorgon , då jäävlar åker jag hem ;P haha .. längtar super mkt!!!!! men kan säga dig att dt här sliter på kroppen .. vi jobbar från klockan 4 på natten till klockan halv7-7 på kvällen , ochdå städar vi hela tiden och stressar för att hinna med allt vi ska .. så vi hinner sova ca 6-7 timmar max om natten :s

2009-08-18 @ 11:53:03
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0