God Morgon

ja i går var vi som sagt till BVC hon hade gått ner i gen men de var bara 5 G men de var ju de hon ska ha sin födelse vikt nu å de har hon ej ! =/
hon väger 3245 nu å hon ska väga minst 3370 nu .
har mata henne alldeles nyss tänkte ta å vila har varit uppe med henne från klockan halv 3 till halv 6 i natt / morgon .
så skulle vara skönt å vila en timme så man orkar göra någonting i dag .
tänkte om man kankse ska hälsa på mamma en sväng för mormor å morfar är där å dom ska åka hem till värmland på måndag,
måste ju hinna se dom en gång till i alla fall tycker jag =)
kan skriva med i kväll för nu ska jag ta å gosa med kudden ett tag ! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja då, jag lovar och svär, jag gör av mig när vi är i Happis nästa gång :)

Var ju väääldigt länge sedan man såg dig .. :(

2009-08-08 @ 14:23:31
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0