God Kväll =)

Vi kan ju börja med ett Hej !
i dag har jag inte alls gjort någe vettigt alls har vakna somna om i gen efter att jag matat bebben .
när jag vaknade igen då var jag hungrig som bara den så slänge in i mikron findus färdig mat de var nå biff å klyftpotatis med någon svamp sås å "regnbågs" morötter .
Den  är faktiskt GOD

vi kollade en film Mattias å jag , ja vad var de den hette nu i gen ??  kan de ha varit : vi hade fint väder i alla fall ?? den hette någe sådant om jag minns rätt :p men jag är ju så dålig på å komma i håg film namn .

Henrik å isabelle kom på besök , sen efter kankse 20 30 min så märkte jag att stina hade ringt mej 2 gånger så ringde upp henne ..
Stina ,Linus ,sandra å Jonna kom på en kopp kaffe , dom hade kaffe ost med sej oxå , ni vet den som gnisslar i tänderna när man äter den ?? vet ni vilken jag menar ;)?
den är god om man bara tar någon bit så där , men inte hur många som helst för då börjar man må lite dåligt :P

nu håller jag på å funderar på vad jag gjorde efter de . .

hmmmm ??

herrre gud märker att jag börjar bli lite små trött står stilla i hela huvet
nåå jag gjorde säkert inget vettigt där emellan i alla fall .
mattias hämtade MAX maat uscha kände mej så onyttig när jag åt de . .
vi kom bara inte på någe annat att äta ;o
måste bli lite bättre på mat lagning kankse ?
efter de så matade jag bebben å klädde på henne flis overallen som hennes Farmor har köpt åt henne . bäddade ner henne i vagnen å så började jag tralla mot stan , där mötte jag Jonna med hennes vita schäfer  trooor hon hette Heera . . men vette hur man stavar de vi trallade runt i Närsta å pratade en massa :)

när vi kom hem igen så matade jag henne å därefter hoppade jag in i duschen å när jag kom ut därifrån så tog jag mej en titt i spegeln å såg att de börjar likna buskar till ögonbryyyn !
så jag bestämde mej för att noppa dom å nu sitter jag här å bloggar så de var väl de mesta jag gjort i dag :P
å nu ska jag bara slänga in någon bild å sen gå till sovrummet å kolla till bebben så att Mattias får sova !


Bebben med hennes nya overall ...

Tösen i moter isabelles famn...

Till slut våra gå kompisar ;)  Jonna & Heera ,Hera vette om de är ett E eller två ??








Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi! fan vad stor Hera ser ut att vara :O :D

2009-08-24 @ 14:22:14
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: jag råkade ta bort kommentaren men jag han läsa komentaren men kom inte riktigt ihåg vad jag läste haha klant men joo det var non skräckfilm det var väl något i en tivoli också i den filmen tror jag eller det kanske var en annan hahah

2009-08-24 @ 20:21:48
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0