Första Båt Turen . .

Hej

i dag blev de första båt turen för lill tösen =)
vi åkte till Mattias föräldras stuga som ligger på Hanhinkari . . kan ej stava till de men hoppas att ni förstår vilken Ö jag menar ?
Helena å Henrik  kom oxå dit :)
Helena blir faster till lill tösen å Henrik är morbror till Mattias . .
Mattias mamma hade gjort jätte god mat klyftpotatis å så grill spett till + två goda såser , pepparsås å rödvinssås jätte god rödvinssås . . passar så bra till kött =)
måste bara lära mej att göra den själ. . Bittan sa hur man skulle göra den men saken är ju om den blir lika god?
när vi kom därifrån så var de  meningen att jag skulle gå ut å gå med lill Tösen men de blev inte av pga att de började regna =/ ..
så vi stannade inne.
har nu sett en film med Mattias på 3:an den var faktiskt hyfsat bra .
nu ska jag väl fortsätta kolla tv med Mattias sen ska jag duscha å mata tösen å sen sova för natten ;)
P.s kan slänga in lite bilder från i dag i morgon D.s hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad mysigt !!! jag saknar dig , ringer när på onsdag när jag kommer hem..

2009-08-17 @ 12:27:46
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej :P .. najsbajs ! :) nå jag ringer dig på onsdag kväll om jag hinner , men jag ringer dig nu i veckan iaf ! Puss&kram

2009-08-17 @ 19:27:02
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0