De Går Uppåt nu =)

Nu börjar Tösen bli större , hon har gått upp 140 G och vuxit 1 cm .
tiden börjar ju redan gå snabbt tycker jag , dagarna bara springer i väg .
ja vad har man gjort i dag då ?
njaa , inte så mycket mer än att vaknat matat lill Tösen , sen ringde dom från BVC å frågade om de gick bra att vi kom in i dag eftersom att vi inte kunde komma in på Måndag eftersom Marie var sjuk.
hon var lite orolig över vikten, men de visade ju sig att hon hade gått upp som sagt var 140 g , jätte duktigt Tösen !
efter de åkte vi mot skroten , mattias skulle kolla om någon var där . . men tomt vare där ;p
vi körde via torget å hem sen .
Direkt när vi kom hem så värmde vi ersättnings mjölk å matade henne.
Därefter så gick jag å lade mej å vilade .

vaknade kanske efter 2-3 timmar , började direkt med maten när jag vaknade .
gjorde tacos , som mattias tycker så mycket om :)
vi har kolla på film oxå två stycken finska filmer ( svensk textat )
just nu sitter  mattias å kollar på en fill .
sen har jag inte gjort något mer.
Isso ringde nyss oxå hon ska å göra hårförlägning i morgon . .  för en sådan summa som jag aldrig skulle kunna betala sådant onödigt för !
hellre låter jag de växa fast i 1-3 år än å slösar bort 3000 kr på de !
man kan ju göra mycket annat skojj för dom pengarna =)
hälsade till henne att hon måste komma dirket efter att hon har gjort hår förlängning för jag måste ju bara se om de är värt de ;o som jag dock inte tror .
Nu är tvätt maskinen färdig + att jag ska ta å mata gull trollet =)

dom var väl fräääna ! :)

Kommentarer
Postat av: Katja

jaa , dom va riktigt frääna :) hur mår ni ? saknar dig. pussokram

2009-08-11 @ 22:32:31
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad var det för några finska filmer? Har sett ganska få finska filmer, men de jag sett har varit väligt bra :)

Är ju nyfiken på lillsyrrns hårförlängning också. Hur blev det? :) ...men hujedamig så dyrt!!! :o

2009-08-12 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0